اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بررسی آسیب‌های مراسم اربعین امسال در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس با مقامات مسئول

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مشکلات و آسیب‌های مراسم اربعین امسال با حضور مقامات مسئول همچون معاون امنیتی وزارت کشور، رئیس سازمان هواپیمایی، رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین و ... در کمیسیون فرهنگی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بررسی آسیب‌های مراسم اربعین امسال در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس با مقامات مسئول

زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای  اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز که مشکلات و آسیب‌های مراسم اربعین امسال با حضور مقامات مسئول مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه که با حضور معاون امنیتی وزارت کشور، رئیس سازمان هواپیمایی، رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین، نماینده نیروی انتظامی و ... برگزار شد مشکلات پیش آمده در مراسم اربعین امسال از جمله کسانیکه امکان رفتن به عراق برای‌شان فراهم نشد و مشکلاتی که برای زائران در عراق پیش آمده بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: ما در مراسم اربعین امسال در مرحله اول اعزام 30 هزار زائر و در مرحله دوم اعزام 60 هزار زائر را پذیرفتیم که نظر مقامات مسئول حاضر در جلسه کمیسیون بر این بود که ما از ابتدا نباید زیر بار پذیرش اعزام این حجم زائران می‌رفتیم و مشکلات پیش آمده در مرحله اول ناشی از این امر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول