اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مصوبه کمیسیون اجتماعی درباره حوزه فعالیت شرکت‌های تعاونی توسعه عمرانی شهرستانی و استانی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طبق مصوبه امروز کمیسیون اجتماعی شرکت‌های تعاونی توسعه‌ای عمرانی شهرستانی و استانی نمی‌توانند خارج از شهرستان‌ یا استان خود فعالیت داشته باشند.

مصوبه کمیسیون اجتماعی درباره حوزه فعالیت شرکت‌های تعاونی توسعه عمرانی شهرستانی و استانی

فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز ادامه رسیدگی به طرح اصلاح قانون تشکیل شرکت‌های تعاونی استانی در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت و دو ماه آن به تصویب رسید.

وی افزود: طبق مصوبه امروز کمیسیون شرکت‌های تعاونی توسعه عمرانی شهرستانی و استانی نمی‌توانند خارج از حوزه شهرستان و استان خود فعالیت داشته باشند، اما می‌توانند دفاتر فرعی تاسیس کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین بر اساس مصوبه دیگر کمیسیون چنانچه این شرکت‌ها تشخیص دهند که در حوزه‌ای کار عمرانی صورت گیرد می‌توانند به صورت یک شرکت مادرتخصصی و یک هلدینگ اقدام به تاسیس صندوق و شرکت‌های اقماری در این زمینه کنند و عملیات عمرانی مورد نظر را انجام دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول