اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تعهد دینی و انقلابی، اصول محوری پلیس برای اجرای عدالت در جامعه

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تأکید بر نقش اعتقادات معنوی در ارتقای روزافزون بصیرت کارکنان پلیس گفت: تعهد دینی و انقلابی، از اصول محوری پلیس برای اجرای عدالت و امنیت در جامعه اسلامی است.

تعهد دینی و انقلابی، اصول محوری پلیس برای اجرای عدالت در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت اله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در دیدار با مسئولان انتظامی استان مرکزی با تبریک هفته گرامیداشت نیروی انتظامی به‌تمامی تلاشگران عرصه نظم و امنیت اجتماعی جامعه بیان داشت: اقدامات نیروی انتظامی در کشف جرم و برخورد قاطعانه با مجرمان، موجب افزایش اقتدار و عزت پلیس و ایجاد ناامنی برای مجرمان در جامعه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان ناجا در شرایط مختلف کشور همواره با روحیه و عزمی جهادی وارد عمل شده و شهدا و جانبازان متعددی در مسیر خدمت به نظام اسلامی و مردم عزیزمان اعطاء کرده‌اند و نیروی انتظامی در نظام مقدس اسلامی، مأمن و پناهگاه مردم و حضورشان در اجتماع، موجب دلگرمی آحاد مردم است و امیدوارم در این عرصه بیش از گذشته موفق و مؤید باشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تبیین نقش امر به معروف و نهی از منکر در هدایت جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: امروز نیروی انتظامی در خط مقدم امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد و اقدامات هوشمندانه پلیس در مواجهه با ناهنجاری‌های اجتماعی از مهم‌ترین کارکردهای نیروی انتظامی در ارتقاء امنیت اخلاقی در جامعه است.

دری‌نجف‌آبادی تعهد دینی و انقلابی را ویژگی‌های پلیس در اجرای عدالت و امنیت در جامعه اسلامی برشمرد و یادآور شد: فعالیت‌های فراگیر دینی، آموزشی و فرهنگی نیروی انتظامی در جامعه اسلامی، گواه این مطلب و حقیقت است که نیروی انتظامی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء امنیت اخلاقی جامعه به موفقیت‌های خوبی دست‌یافته و بسیار موفق عمل کرده است.

وی سرمایه‌گذاری در عرصه امنیت و نیز همراهی مردم با نیروی انتظامی را در دستیابی به اهداف مورد نظر، بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: در ارتقاء امنیت باید مردم یاریگر پلیس باشند و با پلیس همکاری کنند، چراکه کارکنان ناجا با پذیرفتن خطر در مقابله همه ناامنی‌ها و ناهنجاری‌ها ایستاده و در ارتقای آرامش مردم سعی و تلاش می‌کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس به منظور ارتقای روزافزون امنیت اجتماعی شهروندان اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی مقتدرتر از همیشه پشتیبان ولایت و آرمان‌های انقلاب است و هرچند دشمنان انقلاب اسلامی در مقاطع مختلفی کوشیدند تا با خلق فتنه‌های جدید، جایگاه نیروی انتظامی را در سطح جامعه زیر سؤال ببرند ولی با تدابیر بهنگام این سازمان انقلابی که با تأسی منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) اجرایی می‌شود، همیشه ایام نقشه شوم دشمنان، نقش بر آب شده و نیروی انتظامی در میدان عمل ثابت کرده که همواره امین و مدافع ارزش‌های دینی در سطح جامعه اسلامی است.

دری‌نجف‌آبادی خدمت در عرصه نظم و امنیت را یکی از بزرگترین و مهمترین داشته‌ها و افتخارات یک فرد در جامعه اسلامی دانست و افزود: بهره‌گیری از رویکرد جامعه‌محوری، رمز موفقیت روزافزون پلیس در ارتقای امنیت جامعه اسلامی است و بی‌تردید به هر میزان که ارتباط و همکاری نهادها و دستگاه‌های مسئول در برقراری نظم و امنیت و ارائه‌دهندگان خدمات در سطح این شهرستان، به یکدیگر نزدیک‌تر باشد، به همان میزان، نتیجه رضایت‌بخش‌تر و امنیت نیز در جامعه اسلامی پایدارتر خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول