اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

بانک مرکزی ردیفی برای تامین هزینه‌های دموراژ در نظر بگیرد

اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران از بانک مرکزی خواست رویه بانکی لازم جهت ایجاد امکان پرداخت هزینه دموراژ حتی به صورت ارز به نرخ نیمایی، ایجاد شود.

بانک مرکزی ردیفی برای تامین هزینه‌های دموراژ در نظر بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران (اوندا)، این اتحادیه از بانک مرکزی خواست تا نسبت به تبیین رویه بانکی لازم جهت ایجاد امکان پرداخت هزینه دموراژ حتی به صورت ارز به نرخ نیمایی فراهم شود.

در نامه این اتحادیه به معاونت ارزی بانک مرکزی آمده است: هزینه دموراژ از جمله هزینه‌های متعارف در تجارت خارجی بوده که به ویژه در سال‌های اخیر با توجه به شرایط ویژه کشور سهم رو به افزایشی را در هزینه‌های واردات به خود اختصاص داده است، با توجه به اینکه در رویه‌های بانکی جاری، ردیفی برای تامین هزینه‌های دموراژ پیش بینی‌نشده است، این امر مشکلات زیادی جهت پرداخت این ارقام به ویژه در حوزه حسابرسی مالیاتی در پی داشته است. 

در بخش دیگری از این نامه آمده است: ضمن ارسال نامه شماره 7258/235/ص مورخ 17/07/1400 سازمان امور مالیاتی کشور، خواهشمند است نسبت به تبیین رویه بانکی لازم جهت ایجاد امکان پرداخت هزینه دموراژ حتی به صورت ارز به نرخ  نیمایی را فراهم فرمایید.

انتهای پیام/‌ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول