اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کلاهبرداری ۸ میلیاردی با آگهی فروش اقساطی کابینت و کمد دیواری!/ متهم دستگیرشد

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که با تبلیغ ساخت کابینت و کمد دیواری اقساطی ، ۸ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود.

کلاهبرداری ۸ میلیاردی با آگهی فروش اقساطی کابینت و کمد دیواری!/ متهم دستگیرشد

سرهنگ شهرام سلطانی سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری فردی خبر داد که با تبلیغ ساخت کابینت و کمد دیواری اقساطی در فضای مجازی، 80 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ سلطانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با ارجاع پرونده ای با موضوع کلاهبرداری به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران، مالباخته اعلام کردکه قصد خرید و نصب کابینت و کمد دیواری در منزل خود را داشته که با مراجعه به سایت های فضای مجازی با شخص آگهی دهنده آشنا و پس از تفاهم با واریز مبلغی به عنوان بیعانه مقرر شد فعالیت خود را آغاز کند. 

مالباخته گفت: متعاقب این موضوع متهم به محل سکونتش مراجعه و ضمن اندازه گیری و انجام بخش کوچکی از کار، به بهانه خرید تجهیزات مورد نیاز، مبلغ 70 میلیون ریال دریافت کرده که پس از واریز وجوه، دیگر متهم پاسخگوی تماس های تلفنی نبوده و برای ادامه کار مراجعه نکرده است. 

سرهنگ سلطانی تصریح کرد: در بررسی های پلیسی، هویت متهم شناسایی و با هماهنگی های قضائی وی در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه متهم پس از انتقال به این پایگاه به 7 فقره جرم مشابه دیگر معترف شد، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 80 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ سلطانی خاطرنشان کرد: متهم طی قرار تامین مناسب روانه زندان شد و تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی سایر جرایم احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول