اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهید على‌صفر شیراوند: پیرو خط امام باشید

شهید على‌صفر شیراوند در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است « شما را به تقوا و پرهیز از گناه دعوت می‌کنم و می‌خواهم همیشه پیرو خط امام باشید».

شهید على‌صفر شیراوند: پیرو خط امام باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

۳۰۱۷/ شهیدعلى صفر شیراوند

بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

مپندارید کسانی که در راه خدا کشته شده اند مرده‌اند بلکه زندگانند و حیات ابدى دارند و در نزد پروردگارشان روزى میبرند. سوره آل عمران آیه ۱۶۹

با درود و سلام بر امام زمان (عج) و نایب بر حقش حضرت امام امت این قلب تپیده اسلام و مستضعفین جهان و با درود وسلام بر ارواح پاک شهیدان گلگون‌کفن کربلاى ایران و به امید پیروزى هر چه زودتر رزمندگان اسلام به امید زیارت کربلا و با درود و سلام بر پدران و مادرانى که فرزندان خود را در راه خدا می‌دهند.

و اما مادرم امیدوارم مرا ببخشید و شیرت را حلالم کنید، در عزاى من همچون زینب کبرى سلام الله علیها استوار و مقاوم باشید و نگذارید خواهرانم و دیگران در عزاى من خراشى به صورت خود بیندازند، براى من گریه نکنید بلکه براى غریبى امام حسین و یارانش گریه کنید.

و برادرانم؛ براى من دعا کنید که شاید لطف خدا شامل حال این بنده گنهکار شود و مرا مورد بخشش قرار دهد؛ همیشه امام را دعا کنید که هر چه داریم از امام عزیزمان داریم.

از خواهرانم نیز مى خواهم بعد از شهادت من صبر پیشه سازید همچنانکه خداوند مى فرماید (ان الله مع الصابرین) خداوند با صبرکنندگان است.

و از تمام دوستان وآشنایان می‌خواهم که مرا مورد لطف خود قرار دهند و مرا ببخشند و از تمام هم روستائیان می‌خواهم که مرا حلال کنند.

و بارى همسرم از تو می‌خواهم که مرا ببخشى و مادر خوبى براى بچه‌هایم باشى و فرزندانم شما را به تقوا و پرهیز از گناه دعوت می‌کنم و از شما می‌خواهم که همیشه پیرو خط امام باشید و براى امام عزیزمان دعا کنید.

انتهای پیام/ 89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول