اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تشریح برنامه‌های هفته پلیس در کهگیلویه و بویراحمد/اجرای 56 برنامه در قالب کشوری و استانی

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص هفته پلیس و برنامه های آن در این استان گفت: اجرای 56 برنامه در قالب کشوری و استانی داریم.

تشریح برنامه‌های هفته پلیس در کهگیلویه و بویراحمد/اجرای 56 برنامه در قالب کشوری و استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سردار کیقباد مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص هفته پلیس و برنامه های آن در این استان اظهار کرد: شعار امسال ما پلیس هوشمند امنیت پایدار است این شعار برگرفته از فرمایشات رهبری معظم انقلاب و یکی از اهداف ناجا در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برای رسیدن به پلیس در تراز جمهوری اسلامی است.

این فرمانده گفت: برای در تراز بودن پلیس از مولفه های موثر هوشمندسازی پلیس بوده خوشبختانه پلیس هوشمند سازی را در دو حوزه تجهیزات و هم در حوزه دانش و مهارت در دستور کار قرار داده است زیرا یک نیروی حرفه‌ای نیازمند برخورداری از تجهیزات و فناوری و کارآمدی است.

مصطفایی ادارامه داد: به لطف اقدامات سردار اشتری این امر روز به‌ روز در پلیس در حال تحقق است پلیس امروز ما هوشمند و پیچیده و با تکیه بر امکانات روز سازمانی است.

وی گفت: هر روز شاهدیم در هر دو حوزه تجهیزات و مهارتی اتفاقات خوبی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی رخ می دهد که همین موجب شده به خدمات مضاعف بپردازیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان یادآور شد: بحث هوشمند سازی و استفاده از سامانه‌ها موضوعی است که با جدیت به آن توجه می شود در نظر داریم در ارائه خدمات دقت و صحت را مورد نظر قرار دهیم زیرا پلیس در طراز جمهوری اسلامی باید داشته باشیم تا بتوانیم با شایستگی پاسخگوی همه دغدغه‌های مردم باشیم.

وی به برنامه‌های این هفته اشاره کرد و گفت: مشخصا در این هفته برنامه ها بر اساس برنامه های روز شمار است در هر روز یک شعار را نیز انتخاب کردیم که یک چشم انداز از قالب برنامه‌های ناجا است.

مصطفایی افزود: امسال پلیس هوشمند و امنیت پایدار کلیت شعار بوده و برنامه های هر روز ما حول محور همان شعار خواهد بود امروز اجرای مراسم صبحگاه را با حضور مسئولان استانی داشتیم برپایی نمایشگاه توانمندی یگان ویژه را در مصلای یاسوج از امروز است داریم که به صورت نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی گفت: همچنین ویزیت رایگان پزشکان ارتباط مستقیم مردم با پلیس بر اساس نیاز مردم و نشست خبری با خبرنگاران جز برنامه های ماست در خلال هفته برنامه رادیویی یک روز بدون حادثه در قالب مسابقه پیامکی جلسه اندیشه ورزی با نخبگان و اساتید دانشگاهی دیدار با خانواده معظم شهدا برگزاری جشنواره نقاشی کودک با عنوان جوانه های مهر دانش و ترافیک و همایش تجلیل از فعالان فرهنگیاران ترافیکی از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

مصطفایی ادامه داد: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزاری مسابقات ورزشی و مسابقات دوچرخه سواری فرهنگیان پلیس و برنامه های متنوع دیگر را داریم که بیشتر در حوزه فرهنگی خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در مجموع ۴۶ برنامه را به صورت هماهنگ با کل کشور در استان برگزار می‌کنیم و علاوه بر آن 10 برنامه ویژه استانی را نیز در این هفته خواهیم داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول