اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسؤولان تکلیف اسناد ملکی شهر‌های شهرستان پردیس را مشخص کنند/ حمایت از برنامه‌های فعالان فرهنگی شهرستان

امام جمعه موقت پردیس گفت: مطالبه همیشگی مردم شهرستان، تعیین تکلیف اسناد زمین‌های پدرانشان است و مسؤولان باید این مشکل را حل کنند.

مسؤولان تکلیف اسناد ملکی شهر‌های شهرستان پردیس را مشخص کنند/ حمایت از برنامه‌های فعالان فرهنگی شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سید حسین حسینی‌تبار امام جمعه موقت پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی پس از چند هفته در مسجد الغدیر فاز ۴ پردیس برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک حلول ماه ربیع و هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: سفارش ما به مردم این است که هرچه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند زیرا بسترهای خوبی در شهرستان پردیس به صورت شبانه روزی و ۱۲ ساعته آماده شده است.

امام جمعه موقت پردیس گفت: بیمارستان شفا پس از چند سال تعطیلی تجهیز و با دو اتاق عمل و تجهیزات به روز آغاز به کار کرده است و هر روز به شکوفایی بیشتر این مرکز درمانی نزدیک می‌شویم و امیدواریم بیمارستان الغدیر بومهن نیز فعال‌تر شود، با توجه به رشد روز افزون جمعیت در این شهرستان، نیاز داریم بیمارستان‌های جدیدی نیز در این دولت، کلنگ‌زنی شود.

حسینی‌تبار ضمن اعلام فراخوان به فعالان فرهنگی شهرستان پردیس، تاکید کرد: از تمام فعالان فرهنگی شهرستان دعوت می‌کنم برنامه فرهنگی خود را برای پیش بردن معنویت و بهبود فضاهای فرهنگی مناطق خود، ارائه دهند و ما از این طرح‌ها حمایت می‌کنیم.

وی ضمن بیان مطالبات مردمی، تشریح کرد: از مسؤولان استانی، شهرستانی و ۳۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که پردیس را در حوزه خود دارند، می‌خواهیم یکبار برای همیشه مطالبه همیشگی مردم بومهن، روستاها و شهرهای اطراف را انجام دهند.

امام جمعه موقت پردیس افزود: مطالبه همیشگی مردم این است که اسناد زمین‌های اجداد و پدرانشان که دچار مشکل است را سامان بخشند.

حسینی تبار بیان کرد: مالکان نمی‌توانند در زمین‌های آبا و اجدادی خود منزلی بسازند، این باعث ایجاد رانت، دلال بازی و غیره شده و مسؤولان باید یکبار برای همیشه تکلیف این زمین‌ها را روشن کنند.

وی تصریح کرد: در این بخش باید انقلابی صورت گیرد و ثبت اسناد بعد ۴۲ سال به این مشکل پایان دهد، زیرا برخی افراد به مالکان مراجعه کرده و می‌گویند ما می‌توانیم برای شما سند بگیریم این در صورتی است که مردم عادی وقتی مراجعه می‌کنند، نمی‌توانند سندهای خود را دریافت کنند.

امام جمعه موقت پردیس خاطر نشان کرد: امیدواریم مسؤولان این معضل را حل کنند و اگر زمینی متعلق به بنیاد است مشخص و اسناد باقی زمین‌ها را به مالکان بدهند‌، تا افراد از بلاتکلیفی و سرگردانی در دادگاه‌ها، شورای حل اختلاف و غیره، رهایی پیدا کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول