اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اسکان اضطراری زائران در پی برودت هوای مشهد

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد از ارائه خدمات اسکان اضطراری به زائران علی بن موسی الرضا(ع)، با فعالسازی ۸ مرکز اسکان برای زائران مشرف شده به مشهدالرضا با خودروی شخصی و ۶ مرکز اسکان زائران پیاده با توجه به کاهش شدید دمای هوای مشهد و سرمای شبانه خبر داد.

اسکان اضطراری زائران در پی برودت هوای مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی اظهار کرد: با توجه به کاهش قابل توجه دمای هوا به ویژه دمای شبانه طی روزهای اخیر در کلانشهر مشهد و ورود بالغ بر ۶ هزار نفر زائر پیاده در ایام شهادت امام رضا(ع) به مشهدالرضا، با هماهنگی‌های صورت گرفته با کلیه بخش های مدیریت شهری در مجموع ۱۴ مرکز اسکان اضطراری برای ارائه خدمت به زائران رضوی فراهم شده است.

قائم مقام ستاد مناسبتهای شهرداری مشهد افزود: به منظور خدمت‌رسانی مطلوب  به زائران عزیز، در  مجموع بیش از ۲۷۰ نفر از نیروهای رفع سد معبر جهت تکریم زائران و هدایت آنها به این مراکز اسکان به صورت آماده باش مشغول خدمت رسانی هستند.

وی ادامه داد: این مراکز ظرفیت ارائه خدمت به بیش از ۱۰ هزار زائر را دارند که شب گذشته بیش از ۴ هزار نفر از زائران در این مراکز اسکان داده شدند و با هماهنگی‌های صورت گرفته این مراکز به صورت مکرر توسط نیروهای خدمات شهری نظافت و ضد عفونی می‌شوند.

یعقوبی خاطرنشان کرد: با توجه به سرمای هوا در این مراکز، امکانات رفاهی و سیستم گرمایشی تعبیه شده است و تلاش شده تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی خدمت رسانی مطلوبی به زائران حریم مطهر رضوی صورت گیرد، تا هیچ کدام از زائران امام مهربانی‌ها در این ایام بدون اسکان نباشد.

گفتنی است؛ اداره کل هواشناسی خراسان رضوی نیز روز گذشته با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به کاهش محسوس هوا هشدار داد؛ دمای فعلی شهر مشهد با کاهش محسوس نسبت به شب‌های گذشته 12 درجه سلسیوس است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول