اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اعتراف ظریف باری از گناهان تیم مذاکره کننده کم نمی‌کند/ تحمیل برجام خسارت آمیز در تاریخ ماندگار شد

نماینده شهرکرد در مجلس با بیان اینکه اعتراف ظریف به عدم مطالعه برجام، باری از گناهان و بی دقتی تیم مذاکره کننده هسته‌ای کم نمی‌کند گفت: متأسفانه برجامی را به کشور تحمیل کردند که فرجام آن تحریف و تحمیل فشارهای اقتصادی بر ملت ایران بود.

اعتراف ظریف باری از گناهان تیم مذاکره کننده کم نمی‌کند/ تحمیل برجام خسارت آمیز در تاریخ ماندگار شد

احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره اعتراف محمدجواد ظریف به عدم مطالعه بخش‌های مختلف برجام اظهار داشت: اینکه محمدجواد ظریف اذعان می‌کند در برجام دقت نکردیم و واژه تعلیق را متوجه نشده و یا متن آن را به درستی نخوانده‌ایم اعترافات دیرهنگام و بی‌اثری است.

وی افزود: متأسفانه برجام حامیان آن و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای آسیب‌های زیادی را به کشورمان زدند و متأسفانه ظرفیت‌های خطرناکی را به بهانه برجام در اختیار دشمنان‌مان قرار دادند به گونه‌ای که تحریم‌های ظالمانه‌ای را از ناحیه برجام به کشورمان تحمیل کردند و ظرفیت‌های درونی کشورمان را متوقف کردند.

نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعترافات دیرهنگام محمدجواد ظریف وزیر خارجه دولت سابق نه تنها از بار گناهان آنها و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کم نمی‌کند بلکه در تاریخ به عنوان افرادی که جاهلانه یک قراردادی را امضا کرده و آن را پذیرفتند و ملتی را دچار هزینه‌های سرسام‌آوری کردند صرف خواهد شد.

راستینه خاطرنشان کرد: روزگاری برخی آقایان و حامیان برجام و دولتمردان حسن روحانی منتقدین برجام را بی‌سواد تلقی کرده و یا اتهام کاسبان تحریم به آنها می‌زدند اما با اعترافات ظریف مشخص شد که آنچه برخی‌آقایان مدعی بودند در رفتار و عملکرد آنها وجود داشته است و متأسفانه برجامی را به کشور تحمیل کردند که فرجام آن تحریف و تحمیل فشارهای اقتصادی بر ملت ایران بود.

وی افزود: امروز دولت آیت‌الله رئیسی قاطعانه باید این عبرت دولت آقای روحانی را سرلوحه کارش قرار دهد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دولت دوازدهم عبرت بزرگ تاریخ شد و حتماً دولت سیزدهم بایستی این عبرت را برای حرکت آینده خود در دستور کارش قرار دهد.

نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم با یک برنامه‌ریزی دقیق از آنچه حقوق ملت ایران است در دولت آیت‌الله رئیسی دفاع شود و فشارها و تحریم‌های ظالمانه با پایداری و اعتقاد بر فعال‌سازی ظرفیت‌های مختلف در کشور از جمله اتفاقاتی که این روزها توسط تیم دیپلماسی ایران از ارتباطات فعالانه در بحران آذربایجان و ارمنستان و همچنین دیپلماسی فعالانه برای عضویت ایران در اجلاس شانگهای همچنین سیاست‌های آسیا‌محوری دولت آیت‌الله رئیسی می‌بینیم کمک شود تا برجام نافرجام دولت روحانی توسط دولت آیت‌الله رئیسی به فرجام تبدیل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول