اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مردم ورامین با پیاده روی به سمت امامزاده جعفر، ارادت خود به امام رضا(ع) را نشان می‌دهند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورامین گفت: مردم ورامین با پیاده روی به سمت امامزاده جعفر ابن موسی‌ الکاظم(ع)، ارادت خود به این امامزاده و امام رضا(ع) را نشان می‌دهند.

مردم ورامین با پیاده روی به سمت امامزاده جعفر، ارادت خود به امام رضا(ع) را نشان می‌دهند

حجت الاسلام سید کمیل موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راه‌پیمایی جاماندگان ارض طوس، اظهار کرد: حرکت جمعی به سمت امامزاده جعفر ابن موسی‌ الکاظم(ع) ترویج راه‌پیمایی و ارزش‌گذاری به این امامزاده که مرکز معنویت این خطه است را نشان می‌دهد.

وی گفت: قریب به هفت سال است که مردم در راه‌پیمایی جا ماندگان ارض طوس، ارادت خود به قبله دیار پانزده خرداد را نشان می‌دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورامین افزود: هرکس که از خاندان امام رضا (ع) باشد، به سبب شرافت و کرامت نسبی و علمی و ایمانی که در این خاندان دارا است برای جهان اسلامی عزیز است و ما قدردان این فضا و مقام هستیم.

موسوی ترویج فرهنگ راه‌پیمایی، ارزش گذاری و ابراز هم‌عهدی با امام رضا(ع) را از اهداف این راه‌پیمایی عظیم خواند و بیان کرد: این امام زاده که مرکز معنویت خطه ورامین می‌باشد، جایی است برای اینکه به جهانیان بگوییم‌، گرچه دوریم اما این دوری چیزی از ارادت قلبی ما به امام رضا (ع) کم نخواهد کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول