اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

واکسیناسیون دانش آموزان استان تهران در ۱۱۲ پایگاه انجام می‌شود

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: طرح واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان تهران طی دو روز در ۱۱۲ پایگاه انجام می‌شود و امکان تمدید این زمان وجود دارد.

واکسیناسیون دانش آموزان استان تهران در ۱۱۲ پایگاه انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، مجتبی هاشمی سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در مدارس شهرری اظهار کرد: از صبح امروز طرح واکسیناسیون ویژه دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در شهرستان‌های استان تهران همزمان با سراسر کشور آغاز شد و با توجه به استقبال بسیار خوب دانش آموزان بالای ۱۵ سال در روزهای گذشته به‌منظور خدمات‌دهی بهتر مدارس جهت انجام واکسیناسیون آماده شدند.

وی گفت: در سطح شهرستان‌های استان تهران ۴۵۰ هزار دانش‌آموز بالای ۱۲ سال شناسایی شدند که امکان واکسیناسیون برای آن‌ها در ۱۱۲ پایگاه منتخب در ۲۱ منطقه آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران طی دو روز انجام خواهد شد که در صورت نیاز امکان تمدید خدمات‌دهی به دانش آموزان در مدارس نیز وجود دارد.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: با توجه به حساسیت واکسیناسیون دانش آموزان از آنجاکه دانش آموزان در سنین خاص قرار دارند و باید سطح ایمنی متفاوتی برای آن‌ها منظور شود، این طرح با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و با نظارت فرمانداران در شهرستان‌های استان تهران در مدارس انجام می‌شود.

هاشمی با تأکید بر حفظ سلامت دانش آموزان خاطرنشان کرد: هدف ما این است که با ایمن‌سازی دانش آموزان بر اساس دستورالعمل بازگشایی مدارسی در آبان ماه به‌طور تدریجی بازگشایی مدارس و آموزش حضوری اجرا شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانش آموزان علاوه بر مدارس، می توانند با مراجعه به پایگاه‌های عمومی مراکز واکسیناسیون نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول