اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حقیقت‌پور: علی‌اف با طناب پوسیده نئوعثمانیسم به چاه نیفتد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: علی‌اف با طناب پوسیده نئوعثمانیسم و پانترکیسم خود را به ته چاه نیندازد و کاری نکند که با اقداماتش برادر بزرگی همچون جمهوری اسلامی را از دست بدهد.

حقیقت‌پور: علی‌اف با طناب پوسیده نئوعثمانیسم به چاه نیفتد

منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدامات اخیر دولت آذربایجان در استقرار نیروهای صهیونیستی و سلفی و وهابی در نزدیکی مرزهای ایران گفت:‌ ناسپاسی و قدرناشناسی آقای علی‌اف در قبال لطف و محبت‌های جمهوری اسلامی ایران تعجب‌آور و تأسف‌اور است.

وی افزود:‌ اگر آقای علی‌اف می‌خواهد لطف‌های جمهوری اسلامی ایران در قبال دولت و کشورش استمرار داشته باشد باید دست از این کارهای خود بردارد والا بداند این مسیر او را به سمت نابودی سوق می‌دهد و زوال دولت وی را سرعت خواهد بخشید.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم اظهار داشت: آقای الهام‌ علی‌اف بداند که رژیم صهیونیستی و وهابیت به دنبال آشوب در منطقه هستند و دل‌شان برای دولت آذربایجان نمی‌سوزد و هدف آنها  ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی است تا به منافع‌شان از این طریق دست پیدا کنند.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: به آقای علی‌اف توصیه می‌کنم که با طناب پوسیده نئوعثمانیسم و پانترکیسم به ته چاه نیفتد و بداند این مسیری که در پیش گرفته برای وی نه تنهای موفقیتی به همراه نخواهد داشت بلکه هزینه‌های سنگینی را به وی تحمیل خواهد کرد.

وی افزود: ناسپاسی‌های الهام علی‌اف باعث می‌شود تا برادر بزرگی چون جمهوری اسلامی را در منطقه از دست بدهد  و البته مطمئن باشد رژیم صهیونیستی و امثال آن دل‌شان به حال علی‌اف نمی‌سوزد و پشت وی را خالی خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول