اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ایران اسلامی در اوج اقتدار است/ اجازه تغییر در مرزهای کشور را نمی‌دهیم

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه ایران در اوج اقتدار است گفت: رژیم صهیونیستی کور خوانده بخواهد شکست مفتضحانه آمریکا را با حضور در مرزهای شمال غرب جبران کند، چراکه ما مقتدارنه ایستاده‌ایم و اجازه تغییر در مرزهای کشور را نخواهیم داد.

ایران اسلامی در اوج اقتدار است/ اجازه تغییر در مرزهای کشور را نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام حسین علیی بعد از ظهر در مراسم گرامیداشت ششمین سالگرد شهادت سردارهمدانی و شهدای مدافع حرم تویسرکان، از ویژگی‌های این شهید را ولایت‌مداری، توکل به خدا و محبت ویژه به اهل بیت(ع) خواند و اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب شهدای مدافع حرم اجر دو شهید را دارند و شهید همدانی هم قطعا حبیب حرم بود.

وی با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم با ایثارگری‌ و تلاش‌های مجاهدانه هزاران کیلومتر دورتر از مرز‌ها عزت را برای کشور ما رقم زدند گفت: مدافعان حرم بدون هیچ چشمداشتی برای کشور و اسلام برای مقابله با داعش و تروریست‌ها در سوریه حضور یافتند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه در بعد دیپلماسی رادیکال‌های داخلی می‌گفتند چه لزومی دارد مدافعان حرم در سوریه با داعش مبارزه کند افزود: عدم شناخت دشمن از سوی افراد لیبرال و غرب‌گرا مایه تعجب است البته این افراد از اول انقلاب هم همین‌گونه بودند.

وی با اشاره به اینکه وقتی صدام کویت را تصرف و آمریکا وارد جنگ با عراق شد همین رادیکال‌ها معتقد به ورود ایران به جنگ با آمریکا بودند ادامه داد: اما رهبری در این برهه فرمودند که این جنگ کفر با کفر است و به ما ارتباطی ندارد.

علیی تاکید کرد: همین افراد غرب‌گرا که مدعی جنگ با آمریکا بودند، بعدا دنبال مذاکره با آمریکا رفتند، آنها حل همه مشکلات را در مذاکره گره زدند و اقتصاد را شرطی کردند و این بلایی که امروز با آن مواجه هستیم بر سر مملکت آوردند.

وی با بیان اینکه غرب‌گراها اکنون می‌گویند چرا به نفع ملت افغانستان با طالبان وارد جنگ نمی‌شویم گفت: این افراد عُرضه جنگ هم ندارند و همیشه موضع آن‌ها علیه تصمیمات درست نظام و به نفع بیگانگان بوده است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه افراد غرب‌گرا امروز نیز رزمایش‌های شمال غرب را محکوم می‌کنند، یادی از پاسخ رهبر معظم انقلاب در جمع فارغ‌التحصیلان نیروهای مسلح کرد و گفت: نیروهای مسلح ایران هر کاری که انجام می‌دهند از روی منطق و عقلانیت است.

وی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است، رژیم جعلی صهیونیست کور خوانده که بخواهد شکست مفتضحانه آمریکا را در منطقه با حضور بازیگران فرامنطقه‌ای در مرزهای شمال غرب جبران کند، چراکه ما مقتدارنه ایستاده‌ایم و اجازه تغییر در مرزهای کشور را نخواهیم داد.

علیی با اشاره به اینکه دشمن از قدرت نظامی ایران در مباحث موشکی و توپخانه هوشمند و... مطلع است و به همین خاطر جرات حمله نظامی را ندارد گفت: کشورهای آذربایجان و ترکیه بدانند اگر به کشورهای غربی اعتماد کنند و به آن‌ها اجازه حضور فرامنطقه‌ای را بدهند، سرنوشتی جز افغانستان نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: اگر این کشورها بخواهند کریدوری از کشور ارمنستان ایجاد کنند و یا مسیر زمینی را ببندند ایران شاید یک ضرر اقتصادی داشته باشد؛ اما با وجود اوج اقتدار نیروهای مسلح و مردم انقلابی که همیشه سایه جنگ را از سر کشور ایران برداشته، قطعا پاسخ دندان‌شکنی خواهند گرفت.

 مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: منشا اقتدار امروز این نظام آبیاری درخت انقلاب با خون شهدای چون حاج حسین همدانی‌هاست که هر روز هم قدرتمندتر می‌شود چراکه خون شهدا دائما به آن درحال تزریق است.

وی با بیان اینکه فراز و فرودهای زیادی داریم که باید این سختی‌ها را با بصیرت و تبعیت محض از ولایت که مظهر و مصداق واقعی از حاکمیت الهی است، پشت سر بگذاریم، تشکیل محور مقاومت و قدرتمند شدن آن را از صدور انقلاب اسلامی دانست و گفت: با گسترده شدن محور مقاومت منافع دشمن بیشتر به خطر می‌افتد و با شکست‌های بیشتر مواجه می‌شود.

علیی با تاکید بر اینکه دشمنان احیای صهیونیست‌ در منطقه قفقاز را در رویاهایشان نخواهند دید اظهار کرد: قطعا نقشه دشمن در بحث شمال غرب هم با شکست مواجه خواهد شد البته از هم‌اکنون هم این اتفاق افتاده و آن اهدافی که برای این جریانات تعریف شده، محقق نخواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه بعد از نعمت بزرگ ولایت، یکی از نعمت‌های الهی نعمت امنیت است افزود: دلیل اینکه نظامات کشورهایی چون مصر، لیبی، افغانستان و... به جایی نمی‌رسد الهی نبودن حاکمیت آن‌هاست، اما الحمدالله نظام جمهوری اسلامی نظام الهی است و هر چه امروز ایران اسلامی اقتدار دارد در سایه‌سار ولایت است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان منظومه فکری امامین انقلاب را پیش‌برندگی انقلاب اسلامی دانست و گفت: به طور حتم ما جز از این طریق راه به جایی نمی‌بریم و این را مردم فهیم ایران اسلامی با تبعیت از ولایت ثابت کردند.

وی با بیان اینکه آنچه ما را از مشکلات چون کمبود آب، ویروس کرونا و... نجات می‌دهد رسیدن به ضرورت است گفت: در این زمان جامعه ایمانی باید با توبه و استغفار به خداوند پناه ببرد تا خداوند رحمتش را نازل و این بیماری را از جامعه رفع کند.

انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول