اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

بزرگترین سیستم خدمات درمانی نیویورک 1400 کارمند واکسینه نشده را اخراج کرد

سخنگوی شبکه بهداشت و درمان نیویورک تأیید کرد، بزرگترین ارائه دهنده خدمات بهداشتی ایالت نیویورک، ۱۴۰۰ کارمند را که واکسینه نشده‌اند اخراج کرده است.

بزرگترین سیستم خدمات درمانی نیویورک 1400 کارمند واکسینه نشده را اخراج کرد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از نیویورک‌تایمز، سخنگوی شبکه بهداشت و درمان نیویورک تأیید کرد که نورث‌ول هلث (Northwell Health)، بزرگترین ارائه دهنده خدمات بهداشتی ایالت نیویورک، ۱۴۰۰ کارمند را که واکسینه نشده‌اند اخراج کرده است.

طبق دستور ایالتی که برای اولین بار در اواسط آگوست اعلام شد ، بیمارستان‌ها و خانه‌های سالمندان می‌بایست تا ۲۷ سپتامبر حداقل یک دز از واکسن کووید ۱۹ را دریافت کنند که با توجه به عبور ده روزه از  مهلت آخر این قانون، تعدادی از افراد به دلیل سرپیچی کردن از واکسیناسیون اخراج شدند.

بزرگترین ارائه دهنده خدمات بهداشتی در ایالت نیویورک اعلام کرد ۱۴۰۰ کارمند - کمتر از ۲ درصد از کارکنان آن - از واکسیناسیون در برابر کرونا خودداری کرده و  بنابراین مجبور به ترک شغل خود شده‌اند.

نیویورک بیش از ۶۵۰ هزار کارمند بیمارستان و خانه سالمندان ایالت را واکسینه می‌کند،  این حکم از هفته گذشته در حال اجراست و باعث شد ده‌ها هزار کارمند واکسن دریافت کنند، گرچه برخی از کارمندان نسبت به اجرای آن معترض هستند.

دولت جو بایدن واکسیناسیون بسیاری از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی را بخش مهمی از تلاش خود برای واکسیناسیون  و کنترل همه‌گیری در کشور قرار داده و به نظر می‌رسد بسیاری از  نیروهای کادر درمان، به ویژه آنهایی که در سیستم‌های بزرگ بیمارستانی مانند نورثول هستند، باید از دستورات واکسن پیروی کنند.

بر اساس داده‌های ایالتی، در ایالت نیویورک، ۸۷ درصد از کارکنان بیمارستان تا ۲۹ سپتامبر کاملاً واکسینه شده بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول