اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حکم شهردار قزوین احتمالاً تا آخر مهر صادر می‌شود

رئیس شورای شهر قزوین از طی شدن روال طبیعی مراحل صدور حکم شهردار قزوین خبر داد و اظهار کرد: احتمال می‌دهیم که تا آخر مهر حکم شهردار قزوین صادر شود.

حکم شهردار قزوین احتمالاً تا آخر مهر صادر می‌شود

فرج الله فصیحی رامندی رئیس شورای شهر قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پیرامون آخرین وضعیت شهردار منتخب و زمان احتمالی صدور حکم وی توسط وزیر کشور عنوان کرد: ما همچنان منتظریم و طبق گفته‌های دکتر صباغ، ایشان برای انجام مراحل مصاحبه دعوت شده و به وزارت کشور رفته و منتظر هستیم تا پس از روال طبیعی در وزارت کشور، پاسخ استعلامات ایشان بیاید و حکم شهردار صادر شود.

رئیس شورای شهر قزوین گفت: احتمال می دهیم که تا آخر مهر حکم شهردار قزوین صادر شود.

وی افزود: بعد از صدور حکم مراسم معارفۀ شهردار جدید برگزار می‌شود و در مورد نحوۀ برگزاری این برنامه و پس از انجام مشورت‌ها و براساس رویه‌ها مراسم معارفه را برگزار خواهیم کرد.

فصیحی رامندی پیرامون شایعات مطرح شده در مورد اشکالات پیش آمده در صدور حکم شهردار نیز عنوان کرد: همانطور که گفتید این‌ها شایعه است و معمولاً زمانی که یک مقدار پاسخ استعلام‌ها طولانی شود، این شایعات در می‌آید، اما هیچ چیزی رسماً به شورای شهر اعلام نشده و ما منتظر صدور حکم شهردار قزوین هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی صباغ در جلسه روز 24 شهریورماه 1400، با کسب رأی اکثریت اعضای شورای شهر به عنوان شهردار قزوین انتخاب شده و جهت انجام مراحل صدور حکم به وزارت کشور معرفی گردید. در حال حاضر سیدمهدی کاظمی سرپرستی شهرداری قزوین را برعهده دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول