اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

هشدار هیات ژیمناستیک تهران در خصوص سالن‌های مختلط و اقدامات غیراخلاقی

رئیس هیات ژیمناستیک تهران در خصوص سالن‌های مختلط هشدار داد.

هشدار هیات ژیمناستیک تهران در خصوص سالن‌های مختلط و اقدامات غیراخلاقی

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا شاکرمی در خصوص انتشار خبری مبنی بر فعالیت سالن مختلط ژیمناستیک در یکی از مناطق جنوب شهر تهران اظهار داشت: متاسفانه ما هم متوجه شدیم که این مسئله واقعیت دارد و به پیگیری این موضوع به صورت جدی پرداخته‌ایم. این سالن ژیمناستیک تحت اجاره فردی خاص است و متاسفانه خودش ژیمناست‌های دختر را تمرین می‌دهد؛ وی عنوان کرده که سالن را اجاره داده است اما واقعیت این است که این فرد خودش سالن را اجاره کرده، پس چگونه ممکن است سالنی که اجاره کرده را اجاره بدهد؟ بنابراین این اظهار نظر او می تواند برای فرار از قانون بوده باشد. ضمن اینکه اجاره سالنی که در اجاره است هم خلاف قانون محسوب می شود.

وی افزود: این فرد که متاسفانه هم از پیشکسوتان ژیمناستیک و هم متصدی بخشی از ژیمناستیک تهران است، عنوان کرده از تمرین مختلط دختران و پسران در سالن ژیمناستیک مطلع نبوده است، اما این اظهار نظر در شرایطی انجام شده که در چند روز اخیر اسناد و فیلم‌هایی به دست ما رسیده که نشان می‌دهد متاسفانه وی خودش اقدام به تمرین دادن و آموزش دختران بزرگسال می‌کند! 

سرپرست هیات ژیمناستیک استان تهران با هشدار به خانواده‌ها گفت: از خانواده‌ها تقاضا می‌کنم مراقب افراد سودجو که برای مبلغی ناچیز به عنوان شهریه مسائل غیراخلاقی را وارد ورزش کرده اند باشند تا فرزندانشان گرفتار این افراد نشوند. متاسفانه چند وقت قبل هم یک دختر ۱۱ ساله که در رشته ژیمناستیک فعالیت می‌کند اسیر افکار شیطانی یکی از همین افراد شده بود. راه اندازی سالن‌های ژیمناستیک به صورت مختلط، اقدامی غیراخلاقی است که در پشت پرده آن مقاصد ناسالمی است و به همین خاطر پیگیر برخورد با مسببان آن هستیم.

شاکرمی در پایان خاطرنشان کرد: خانواده‌ها می‌توانند برای اطلاع از سالن‌های ژیمناستیک مجاز که مورد تایید فدراسیون ژیمناستیک هستند با این فدراسیون تماس بگیرند و یا با تماس با هیئپات ژیمناستیک استان محل سکونتشان، لیست سالن‌های ژیمناستیک دارای مجوز را دریافت کنند.

خبرگزاری فارس، چند روز پیش گزارشی را در این خصوص منتشر کرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول