اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دوران همبستگی طلایی شیعه و سنی گلستان با هجمه دشمن در فضای مجازی از بین نمی‌رود/ سابقه همراهی با سپاه فخر ابدی است

رئیس شعبه صلح و سازش شورای حل اختلاف دادگستری شهرستان گنبدکاووس گفت: هجمه‌های دشمن در فضای مجازی از راه‌های مختلف مانند خدشه‌دار کردن واحدهای تولید سبب از بین رفتن دوران همبستگی طلایی بین شیعه و سنی استان گلستان نخواهد شد.

دوران همبستگی طلایی شیعه و سنی گلستان با هجمه دشمن در فضای مجازی از بین نمی‌رود/ سابقه همراهی با سپاه فخر ابدی است

محمد شهرکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد:در سایه لطف الهی، رهبری دینی و همراهی مردم متشکل از اقوام و اقشار مختلف با سلاح محکم وحدت در برابر دشمن مقاومت کردیم و این‌مسئله را دشمن از روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون متوجه شده و از راه‌های مختلف درصدد شکاف و خدشه‌دار کردن این وحدت است.

وی تصریح کرد: مردم‌ ایران اسلامی به ویژه گنبدکاووس در سایه ولایت فقیه همیشه بیدار و هوشیار بوده و اجازه نداده دشمنان قسم‌خورده اسلام نقشه‌های خود را عملی کنند.

* دشمن با هدف قرار دادن تولیدکنندگان و کارآفرینان تلاش دارد تا چرخه اقتصاد را از حرکت بازدارد

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان گنبدکاووس با اشاره به نقشه‌های گوناگون دشمن برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن در این سال‌ها در جبهه های‌ مختلف رودررو کشورمان ایستاده تا انقلاب اسلامی را تضعیف کند در این چند سال دشمن از جبهه اقتصادی برای تحت فشار قرار دادن‌ ملت ایران استفاده کرده و در این حوزه با هدف قرار دادن تولیدکنندگان و کارآفرینان تلاش دارد تا چرخه اقتصاد را از حرکت بازدارد.

وی درباره هجمه دشمنان در فضای مجازی بر علیه «گروه صنعتی صباح» بیان کرد: گروه صنعتی صباح با مدیریت برادران‌ ابراهیمی (حاج سلطانعلی، حاج احمد و حاج محمود) با نگاه کارآفرینی و اشتغال در منطقه، استان و کشور تاسیس شده و توانسته در به حداقل رسیدن دغدغه معیشتی خانواده‌ها و اشتغال جوانان گام‌های بزرگی بردارد و در انتخاب کارکنان خود نگاه فراقومیتی و فرامنطقه‌ای داشته باشد.

شهرکی ادامه داد: این مسائل به استناد مدارک و شواهد موجود مشخص است و صرفا با نگاه و سلیقه یک یا چند نفر در داخل و خارج از کشور و اشتراک‌گذاری یک یا چند مطلب در شبکه‌های اجتماعی سبب از بین رفتن ارزش گسترده «صباح» در این‌حوزه ها نخواهد شد.

* سابقه همراهی با سپاه نه تنها عار نیست بلکه باعث فخر و مباهات ابدی است

رئیس شعبه صلح و سازش شورای‌حل اختلاف دادگستری شهرستان گنبدکاووس افزود: آنهایی که به گذشته «حاج سلطانعلی» در دوران دفاع مقدس و همراهی وی با سپاه استناد کرده و آمار و اعداد دروغین می‌دهند، بدانند که این سابقه نه تنها عار نیست بلکه در سایه اطاعت از امر فرماندهی کل قوا برای داشتن و ساختن ایرانی آباد و سربلند تلاش کردن، باعث فخر و مباهات ابدی است.

وی گفت: دیروز دفاع از سرزمین در جبهه‌های مناطق غرب و جنوب کشور بود و امروز  این دفاع در جبهه اقتصادی و فضای مجازی لجام گسیخته در برابر دشمن است.

شهرکی خاطرنشان کرد: بنده با توجه به سابقه همکاری حدود ۱۸ ساله با شورای حل اختلاف به خوبی می‌دانم که نداشتن کار مناسب تا‌چه حد در سست شدن و از بین رفتن بنیاد خانواده موثر بوده و با توجه به تلاش «برادران‌ ابراهیمی» در ایجاد اشتغال در منطقه به آنها دست‌مریزاد و آفرین می‌گویم.

وی بیان کرد: یک یا چند نفر در فضای مجازی نمی‌توانند دوران همبستگی طلایی بین‌ اهل تشیع و تسنن در شهرستان گنبدکاووس و استان گلستان خدشه‌دار کنند و این وفاق و همدلی در مسیر تحقق خواسته‌های خوب کشورمان همچنان ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول