اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

باران و سرما در نوار شمالی کشور/ باد شدید در ۷ استان

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا بارش باران گاهی وزش باد و کاهش تدریجی دما در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان و اردبیل همچنین شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

باران و سرما در نوار شمالی کشور/ باد شدید در ۷ استان

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز بارش باران گاهی وزش باد و کاهش تدریجی دما در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان و اردبیل همچنین شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و خراسان شمالی داریم و این شرایط فردا نیز در استان‌های مذکور ادامه دارد.

وی افزود: روز آینده بارش در استان گیلان شدت می‌گیرد ضمن آنکه در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده داریم.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز پنج‌شنبه 15 مهر ابرناکی و بارش باران در سواحل خزر و خراسان شمالی ادامه دارد و روزهای جمعه و شنبه پیش‌ِ رو بارش خفیف باران در استان‌های گیلان و مازندران پیش‌بینی می‌شود.

اصغری با بیان اینکه از امروز تا روز 15 مهر دریای خزر مواج است، اظهار کرد: در دو روز آینده در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، همدان‌،کردستان، سمنان و استان مرکزی وزش باد شدید داریم و در این دو روز در ارتفاعات استان‌های کرمان و هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود

وی درباره وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت:‌ آسمان تهران روز آینده صاف در بعدازظهر وزش باد و کمی ابری پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 26 و 16 درجه بالای صفر خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده اهواز با آسمانی صاف و بیشینه دمای 41 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 4 درجه بالای صفر و آسمانی صاف خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول