اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جزئیاتی از مکان برگزاری دیدار دوستانه پرسپولیس و سپاهان

محل برگزاری دیدار تدارکاتی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان مشخص شد.

جزئیاتی از مکان برگزاری دیدار دوستانه پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، جمعه این هفته به مصاف سپاهان می‌رود.

مسئولان این تیم برای برگزاری این بازی دوستانه از مدتی قبل مذاکراتی با مدیران ورزشگاه آزادی انجام دادند و پس از نامه‌نگاری‌های صورت گرفته موافقت ابتدایی سیف، مدیر سابق این مجموعه برای برگزاری دیدار دو تیم جلب شد و احمد مددی، سرپرست فعلی ورزشگاه آزادی هم پس از برعهده گرفتن این سمت با این موضوع موافقت کرد.

طبق هماهنگی پرسپولیسی‌ها با تیم سپاهان و مدیران ورزشگاه آزادی قرار است دیدار پرسپولیس و سپاهان از ساعت 19 جمعه 16 شهریور و زیرنور ورزشگاه آزادی برگزار شود. البته میلاد سرلک، مهدی ترابی، وحید امیری، یاسین سلمانی و امید نورافکن به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در این مسابقه حضور ندارند و پرسپولیس دو عضو کادرفنی خود یعنی کریم باقری و مهرداد خانبان را هم به دلیل همراهی تیم ملی در دیدارهای مقدماتی جام جهانی مقابل امارات و کره جنوبی در اختیار نخواهد داشت. تیم ملی فوتبال کشورمان هم چهار روز پس از دیدار پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی از کره جنوبی میزبانی خواهد کرد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که در دو دیدار تداکاتی قبلی خود مقابل پیکان به تساوی یک بر یک رسیده و شهرداری آستارا را سه بر صفر شکست دادند، پس از بازی با سپاهان 21 مهر با پرواز اختصاصی راهی ریاض می‌شوند و 24 مهر به مصاف الهلال می‌روند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول