اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برگزاری کارگاه‌های ترجمه و مفاهیم قرآن در آستان حضرت معصومه(س)

مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) گفت: کارگاه‌های ترجمه و مفاهیم قرآن کریم به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی هم‌زمان با ترم پاییز برای خواهران و برادران علاقه‌مند برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های ترجمه و مفاهیم قرآن در آستان حضرت معصومه(س)

حجت‌الاسلام سید احمد مشرف در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با ترم پاییز از علاقه‌مندان خواهر و برادر در رشته «معارف قرآن کریم» ثبت‌نام می‌کند، اظهار کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام از علاقه‌مندان سراسر کشور برای حضور در کلاس‌ها و دوره‌های حضوری، نیمه حضوری، مجازی و آنلاین رشته «معارف قرآن کریم» ۱۶ مهر ماه است.

وی اضافه کرد: فراگیران در قالب «رشته معارف قرآن کریم» با مفهوم و مضامین کلی آیات و سور قرآن کریم به صورت کلی در مدت زمان کوتاه بدون نیاز به ترجمه آیات آشنا می‌شوند.

مدیر مرکز قرآن و حدیث حرم بانوی کرامت گفت: علاقه‌مندان خواهر برای ثبت نام حضوری و نیمه حضوری در دوره‌ها و کلاس‌های رشته «معارف قرآن کریم» همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ می‌توانند با شماره ۰۲۵-۳۷۱۷۵۵۰۵ تماس گیرند و برای برادران نیز از ساعت ۱۵ تا ۲۰ شماره ۰۲۵- ۳۷۱۷۵۵۳۰ درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث در راستای فراهم کردن بستر حضور برای علاقه‌مندان سراسر کشور در رشته «معارف قرآن کریم» به صورت مجازی و آنلاین از علاقه‌مندان ثبت نام می‌کند.

مشرف با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://qhkarimeh.ir/lms/group?id=4Z برای ثبت‌نام اقدام کنند، عنوان کرد: سامانه آموزش مجازی به آدرس Qhkarimeh.ir برای ثبت نام در دسترس علاقه‌مندان است و علاقه‌مندان سراسر کشور برای کسب آگاهی درباره تمامی دوره‌های مجازی مرکز قرآن و حدیث همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ می‌توانند با شماره ۰۲۵-۳۷۱۷۵۵۰۷ تماس بگیرند و آیدی edusupport_f@ در ایتا آماده پاسخگویی به پرسش‌های علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در دوره‌های مجازی مرکز قرآن و حدیث است.

وی خاطرنشان کرد: در قالب رشته «معارف قرآن کریم» فراگیران بخش مجازی می‌توانند در کلاس‌های آموزش آنلاین ترجمه و مفاهیم قرآن، ترجمه و مفاهیم مقدماتی قرآن (تنها در دو ترم) و ترجمه و مفاهیم تکمیلی قرآن کریم ثبت نام کنند.

مشرف تصریح کرد: ثبت‌نام در این رشته از مبتدی تا پیشرفته انجام می‌شود و فراگیران پس از اتمام دوره مقدماتی موفق به درک مفهوم بیشتر آیات قرآن خواهند بود.

وی تصریح کرد: واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) با شعار «کلاس را به خانه ببر» اقدام به ثبت‌نام از علاقه‌مندان در رشته‌های مختلف قرآنی و معارفی کرده است و آموزش علاقه‌مندان در این بخش با بهره‌گیری از مدرسان مجرب و موفق در سطح کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول