اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

تحلیل جالب فدراسیون جهانی والیبال/ FIVB: ایران صدرنشین نیمه دوم جدول شد

فدراسیون جهانی والیبال در مطلب کوتاهی به تحلیل عملکرد تیم والیبال جوانان ایران در رقابت‌های جهانی پرداخت.

تحلیل جالب فدراسیون جهانی والیبال/ FIVB: ایران صدرنشین نیمه دوم جدول شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال جوانان ایران در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها و در شهر صوفیه بلغارستان به مصاف کانادا رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد تا به ششمین برد متوالی خود در این مسابقات دست یابد و با کسب رتبه نهم به کار خود در رقابت‌های جهانی سال 2021 پایان دهد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در ست سوم 27 بر 25 نتیجه را به کانادا واگذار کرد اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 21 و 25 بر 15 به پیروزی رسیدند تا دومین برد سه بر یک خود را کسب کرده باشند.

در پایان این مسابقه فدراسیون جهانی والیبال در مطلب کوتاهی درخصوص عملکرد شاگردان عطایی نوشت: «جوانان والیبال ایران صدرنشین نیمه دوم جدول رقابت‌های جهانی شدند. ایران با پیروزی 3 بر یک مقابل کانادا در رده نهم جدول رده بندی نهایی ایستاد. ایران در دو ست اول از اشتباهات زیاد حریف استفاده کرد تا برتری قاطع خود را مقابل کانادا به دست آورد. کانادا در طول ست سوم برتری کمی داشت و در حمله بسیار بهتر بازی کرد.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول