اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستگیری شکارچیان آهو در سبزوار

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از دستگیری دو شکارچی پس از تعقیب و گریز توسط یگان حفاظت شهرستان سبزوار و کشف یک لاشه آهو خبر داد.

دستگیری شکارچیان آهو در سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ابوالفضل شعبانی گفت: پس از اینکه یگان حفاظت شهرستان از حضور تعدادی شکارچی در حاشیه پناهگاه حیات وحش شیراحمد مطلع شدند به محل اعزام شده و دو نفر متخلف را دستگیر و لاشه یک راس آهو را از آنها ضبط کردند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: متاسفانه در جریان دستگیری متهم و درگیری بین مامورین و شکارچیان یک نفر از متخلفین مجروح شد که مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در کمترین زمان متخلف را به اورژانس تحویل داده و در حال حاضر حال عمومی وی مساعد اعلام شده است.

وی عنوان کرد: پرونده تخلف شکار غیرمجاز برای شکارچیان تشکیل و به دادگاه ارسال شد و پس از هماهنگی با مقام قضایی متخلف دیگر روانه بازداشتگاه شدند.

گفتنی است؛ طبق اعلام مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی طی سال ۱۳۹۹، هزار و ۲۳۸ شکارچی متخلف در این استان دستگیر و تحویل قانون شدند؛ همچنین بر اساس مصوبه شورای عالی حفاظت محیط زیست، جریمه شکار غیرمجاز برای هر راس آهو بیش از ۲۵۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول