اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فراموشی احیای بافت فرسوده در ملارد/ دریاچه‌ فاضلاب در نزدیکی روستای لم‌آباد تشکیل شده است

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس با اشاره به لزوم توجه به مطالبه فراموش شده احیای بافت فرسوده ملارد گفت: در حال حاضر به دلیل هدایت آب‌های سطحی از سمت شهر ملارد، دریاچه‌ای از فاضلاب در نزدیکی روستای لم‌آباد تشکیل شده است.

فراموشی احیای بافت فرسوده در ملارد/ دریاچه‌ فاضلاب در نزدیکی روستای لم‌آباد تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، حسین حق‌وردی نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه شهردار ملارد در سالن شهید طحانی اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در مدیریت شهری، مبارزه با روزمرگی است و داشتن مدیریت، برنامه، خلاقیت و ابتکار حلال این مسئله خواهد بود.

وی با اشاره به اولویت‌بندی مطالبات و نیازهای شهری، افزود: اگر اولویت‌بندی دقیقی از مشکلات و مطالبات مردمی صورت نپذیرد، در مدیریت شهری موفق نخواهیم بود و در شهر ملارد توجه به این موارد دوچندان ضروری است.

نماینده مردم ملارد در مجلس بیان کرد: یکی از مطالبات فراموش شده، احیای بافت فرسوده در مجموعه شهری ملارد است و نسبت به مدرن‌سازی سیمای شهری در ملارد غفلت شده است.

حق‌وردی با اشاره اولویت طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی، گفت: در حال حاضر دریاچه‌ای از فاضلاب در نزدیکی روستای لم‌آباد ایجاد شده و به دلیل شیب زمین به سمت روستا( جنوب شهر ملارد) و هدایت آب‌های سطحی از ملارد به آن سمت، این موضوع اتفاق افتاده است که بایستی مورد توجه ویژه مدیریت شهری قرار گیرد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول