اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پلمپ باشگاه؛ جریمه انتشار عکس و فیلم از ورزش بانوان

تمام باشگاه‌ها و اماکن ورزشی ملزم به ممنوعیت ورود گوشی همراه به فضاهای ورزشی اختصاصی بانوان و ممانعت از هرگونه فیلم‌برداری و عکس‌برداری شدند.

پلمپ باشگاه؛ جریمه انتشار عکس و فیلم از ورزش بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به شرایط نابسامان فضای مجازی که عکس‌ها و ویدئوهای عجیب و غریبی از موضوعات و رویدادهای مختلف از جمله ورزش در آن منتشر می‌شود، اداره کل ورزش و جوانان استان قم به تمام باشگاه‌ها و فضاهای ورزشی در این خصوص هشدار داد.

این اداره کل در نامه‌ای به تمام باشگاه‌ها، هیات‌های ورزشی، تیم‌ها، مربیان و قهرمانان ورزشی هشدار داده شده که پیرو مذاکرات قبلی در خصوص رعایت شئونات اسلامی در تهیه کلیپ‌ها و عکس‌ها و انتشار آن در فضای مجازی مجدداً تاکید می‌شود هرگونه عکس‌برداری و فیلم‌برداری از محیط ورزشی بانوان ممنوع است.

بر این اساس عدم توجه به این موضوع به استناد بند ۲ آیین‌نامه رسیدگی به تخلفات، جرائمی همچون ابطال کارت مربیگری مربی متخلف و پلمپ باشگاه ورزشی به مدت یک تا دو ماه به دلیل عدم نظارت لازم به ممنوعیت ورود گوشی همراه و یا دوربین فیلم‌برداری در سانس بانوان را به دنبال خواهد داشت، بنابراین تمام مربیان و مدیران ورزشی می‌بایست نسبت به رعایت این موضوع اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول