اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

معاون مالی پرسپولیس: مسیر مزایده هموار شد/قیمت پایه پرسپولیس بیشتر از استقلال است

معاون مالی باشگاه پرسپولیس گفت: ممکن است اسپانسر ما و استقلال مشترک باشد اما قیمت پایه دو باشگاه متفاوت است.

معاون مالی پرسپولیس: مسیر مزایده هموار شد/قیمت پایه پرسپولیس بیشتر از استقلال است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی عطایی در مورد وضعیت انتخاب کارگزار باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر اظهار داشت: مدتی است در حال انجام این کار هستیم. یکی دو اشکال وجود داشت که باید برطرف می‌شد تا بتوانیم مزایده را برگزار کنیم.

وی افزود: بحث کارگزار قبلی بود که باید با آن‌ها تعیین تکلیف می کردیم. تا زمانی که تکلیف قرارداد قبلی مشخص نشده نمی‌توانستیم وارد مزایده بعدی شویم. به هرحال تیم حقوقی ما موفق شد قرارداد با کارگزار قبلی را اقاله کند و در واقع مسیر برگزاری مزایده هموار شد.

معاون مالی پرسپولیس در مورد بحث اسپانسر مشترک با استقلال، گفت: این موضوع را باید مدنظر داشته باشید که فرایند مزایده فرایند شفافی است که زیر نظر نهادهای ناظر مثل سازمان بازرسی انجام می‌شود. وقتی این فرایند را انجام می دهیم برای اینکه شفاف باشیم از هیات رسمی کارشناسی دعوت کردیم فضاهای ما را ارزش گذاری کند. سپس این مبلغ، مبلغ پایه مزایده می‌شود. یعنی در یک فرایند شفاف مبلغی با عنوان پایه مزایده مشخص می شود.

وی تصریح کرد: طبیعتا باشگاه استقلال هم اگر بخواهد این کار را انجام بدهد، مبالغ پایه با توجه به قهرمانی‌هایی که داشتیم و دو حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است. شاید این اتفاق بیفتد که اسپانسر مشترک داشته باشیم ولی از لحاظ قیمت خیلی متفاوت هستیم. نمی‌توانیم به اسپانسری بگوییم برای ما شرکت کند و برای دیگری شرکت نکند، بحث قیمت‌های پایه و ارزش باشگاه هم مشخص است. ارزشگذاری باشگاه پرسپولیس تقریبا انجام شده و در سامانه ستاد بارگزاری شده است.

عطایی در مورد اینکه با اسپانسر مشترک بازهم شائبه‌های تبعیض مطرح می‌‌شود، گفت: اصلا نمی‌دانیم چه کسی می خواهد شرکت کند و چه کسی برنده می شود. خودتان می گوئید یک شائبه است. 

وی درمورد اینکه صحبت‌هایی در مورد اسپانسرهای دیگر مطرح شده، اظهار داشت: من از برخی حرف ها تعجب می کنم. وقتی مزایده برگزار می کنیم یعنی برای همه فضا را باز کردیم که بتوانند شرکت کنند. ما هم مثل شما نمی دانیم چه کسی شرکت می کند و چه کسی برنده می شود. پس طبیعی است که یک سری شائبه و پیش فرض های ذهنی ایجاد شود. به آن‌ها توجه نکنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول