اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شیرازی‌ها در انتظار آماده‌سازی زمین چمن/جوانی: نمی‌توانم خبر حضور زنده‌روح در فجر را تایید کنم

سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: نمی‌توانم خبر حضور احمد زنده‌روح در تیم فجرسپاسی را تایید کنم، چون هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.

شیرازی‌ها در انتظار آماده‌سازی زمین چمن/جوانی: نمی‌توانم خبر حضور زنده‌روح در فجر را تایید کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیرحسین جوانی، در پایان مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال فصل پیش رو در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بعد از حدود 8 سال تیم فجر سپاسی وارد لیگ برتر شد و امسال همانطور که مسئولان تیم اعلام کردند می‌خواهیم ثابت کنیم پدیده لیگ هستیم. بازیکنان می‌خواهند اثبات کنند که لایق بهترین‌ها هستند.

وی درمورد مبلغ قراردادهای بازیکنان این تیم، خاطرنشان کرد: باشگاه ما شرایطی دارد که می‌تواند سرباز جذب کند. روال حقوقی را هم براساس قانون ستاد کل نیروهای مسلح دنبال می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی درمورد زمینی که شیرازی‌ها باید در آن از حریفان خود میزبانی کنند، گفت: سهیل مهدی توضیح داد که شیراز هنوز تکلیف زمین خود را مشخص نکرده، اما ما در اتوماسیون و در نامه‌ای رسمی به فدراسیون اعلام کردیم. دو ورزشگاه بیشتر در شیراز نداریم که ما نام آنها را داده‌ایم. از مسئولان انتظار داریم که بتوانند شرایط را آماده کنند تا ما در شیراز میزبان حریفان باشیم. اگر هم زمین‌ها آماده نشد، مسئولان باشگاه باید تصمیم بگیرند تا کجا، میزبان حریفان باشیم.

جوانی درخصوص احتمال جذب احمد زنده‌روح، عنوان کرد: صحبت‌های شده، اما روال برای ثبت قرارداد هنوز انجام نشده است. نمی‌توانم خبر را تایید کنم، چون هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است. تا امسال قانون برای سربازها تا 28 سال بود و اگر امسال قانون به گونه ای شود که به تیم ما هم کمک کنند که خیلی خوب خواهد شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول