اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

باران و طوفان در جنوب شرق/ افزایش و سپس کاهش دما در سواحل خزر

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا دوشنبه 12 مهر در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل افزایش 2 تا 6 درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود و از سه‌شنبه هفته جاری تا جمعه در این نقاط کاهش 3 تا 7 درجه‌ای دما خواهیم داشت.

باران و طوفان در جنوب شرق/ افزایش و سپس کاهش دما در سواحل خزر

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: از امروز تا دوشنبه 12 مهر در اردبیل و استان‌های ساحلی خزر به ویژه غرب سواحل گیلان بارش باران داریم. همچنین افزایش نسبی دما تا دوشنبه 2 تا 6 درجه در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از سه‌شنبه هفته جاری تا جمعه در اردبیل و سواحل خزر بارش باران داریم و کاهش دما بین 3 تا 7 درجه پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: تا پایان هفته رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی پیش‌بینی می‌شود.

اصغری اظهار داشت: از سه‌شنبه تا پایان هفته دریای خزر مواج است البته امروز و فردا نیز خزر مواج است.

وی اضافه کرد:‌در 2 روز آینده در شرق کشور به ویژه زابل و شرق کرمان وزش باد شدید با احتمال خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی عنوان کرد: با نزدیک شدن سامانه کم فشار قاره‌ای که از روی اقیانوس هند به کشور وارد شده است امروز و فردا در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارندگی شدید و وزش باد شدید داریم و در این مدت آب‌های تنگه هرمز و دریای عمان مواج است. 

اصغری درباره وضعیت جوی تهران گفت: آسمان پایتخت فردا صاف همراه با غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود که این شرایط روز دوشنبه نیز حاکم است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 27 و 17 درجه خواهد بود.

وی افزود: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 43 درجه بالای صفر و آسمانی صاف گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 4 درجه بالای صفر و آسمانی صاف خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول