اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

نگاهی به حریفان ۲ آزادکار ایران در جهانی نروژ/مصاف گوش‌شکسته‌های مدال‌آور برای رسیدن به طلا

۲ آزادکار مدال‌آور کشورمان برای رسیدن به فینال مسابقات جهانی حریفان سرسختی پیش رو دارند.

نگاهی به حریفان ۲ آزادکار ایران در جهانی نروژ/مصاف گوش‌شکسته‌های مدال‌آور برای رسیدن به طلا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی کشتی آزاد عصر امروز برگزار خواهد شد. حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم ملی‌پوشان کشورمان هستند که در مرحله نیمه نهایی به رقابت می‌پردازند.

نگاهی به حریفان آزادکاران در نیمه‌نهایی 

حسن یزدانی دارنده‌ مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ و نقره ۲۰۲۰ با چند عنوان قهرمانی جهان در حالی برای طلایی دیگر تلاش می‌کند که در مرحله نیمه‌نهایی آرتور نایفونوف از روسیه را پیش رو دارد.

نایفونوف امسال در مسابقات قهرمانی اروپا به مدال طلا رسید. وی که مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۹ را در کارنامه دارد در مبارزه‌ای حساس مقابل حسن یزدانی قرار می‌گیرد. این دو کشتی‌گیر در آخرین مبارزه خود در المپیک توکیو سرشاخ شدند که یزدانی ۷ بر یک برنده شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع دارنده مدال برنز المپیک توکیو موفق شد به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند. این کشتی‌گیر کشورمان در جدالی حساس برای رسیدن به فینال طاها آکگول از ترکیه را پیش رو دارد که به طلای المپیک و جهان هم رسیده است.

طاها آکگول سابقه مبارزه با کشتی‌گیران ایرانی را در کارنامه دارد. او در المپیک ۲۰۱۶ ریو در فینال کمیل قاسمی را شکست داد و طلا گرفت. وی در سال ۲۰۱۸ در مسابقات قهرمانی جهان مقابل پرویز هادی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. این کشتی‌گیر ترک در المپیک توکیو به مدال برنز دست پیدا کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول