اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مالک خوشه طلایی:امیدواریم مسئولان به وعده‌هایشان عمل کنند/تعطیل کردن تمرینات کاری ندارد

مالک باشگاه خوشه طلایی ساوه گفت: از مسئولان انتظار داریم به وعده‌های خودشان عمل کنند و به این تیم توجه داشته باشند.

مالک خوشه طلایی:امیدواریم مسئولان به وعده‌هایشان عمل کنند/تعطیل کردن تمرینات کاری ندارد

حسین پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط فعلی باشگاه خوشه طلایی ساوه با توجه به اینکه عنوان شده بود این باشگاه توان ادامه فعالیت در رقابت‌های لیگ دسته اول را ندارد، اظهار داشت: به امید خدا از امروز استارت تمرینات زده می‌شود. این تیم را تک و تنها از لیگ سه به لیگ یک آوردیم. بالاخره ساوه قطب صنعتی کشور است. بیش از 2هزار کارخانه و شرکت‌ اینجا فعالیت دارند و می‌طلبد که به کمک ورزش و فوتبال بیایند.

وی افزود: از استاندار، فرماندار و نماینده مجلس خواستیم که به ما کمک کنند چون واقعا توان ادامه کار را نداریم. طبق قولی که فرماندار و استاندار به ما دادند، قرار شده کار را شروع کنیم و از بخش صنعتی کمک حال ما باشند. من هم تصمیم گرفتم تمرینات را شروع کنیم تا بیش از این زمان را از دست ندهیم. اگر اتفاقی نیفتد تعطیل کردن تمرینات کار سختی نیست اما امیدوارم خلاف وعده مسئولان صورت نگیرد.

مالک باشگاه خوشه طلایی در مورد اینکه آیا اسپانسر فصل جدید این باشگاه مشخص است، گفت: قرار است در این هفته مذاکراتی داشته باشیم. هنوز مشخص نیست که چه شرکت یا کارخانه‌ای اسپانسر می‌شود. فقط به ما قول دادند که از صنایع و کارخانجات به ما کمک شود.

پرویزی در مورد وضعیت زمین و ورزشگاه خانگی خوشه طلایی گفت: زمین و ورزشگاه مشکلی ندارند و آماده میزبانی در مسابقات فصل جدید هستیم.

وی در مورد تعیین تکلیف وضعیت کادر فنی تیم عنوان کرد: ان‌شاالله داود مهابادی از امروز در تمرینات ما حاضر می‌شود. مذاکرات انجام و همکاری با او قطعی شده و قرار است از امروز در کنار تیم حضور داشته باشد.

مدیرعامل خوشه طلایی تصریح کرد: خوشه طلایی همیشه در مسابقات پرقدرت حاضر شده، شک نکنید امسال هم با همین شرایط به کار خودش ادامه می‌دهد. از مسئولان انتظار داریم به وعده‌های خودشان عمل کنند و به این تیم توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول