اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

لیگ برتر کاراته وان| تنها نماینده ایران در یک قدمی کسب مدال برنز

تنها نماینده کاراته کشورمان راهی دیدار رده‌بندی لیگ برتر کاراته‌وان مسکو شد.

لیگ برتر کاراته وان| تنها نماینده ایران در یک قدمی کسب مدال برنز

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آخرین مرحله از مسابقات لیگ برتر کاراته وان مسکو در سال 2021 در حال برگزاری است و ذبیح‌الله پورشیب تنها نماینده کاراته کشورمان راهی دیدار رده بندی این مسابقات شد.

کاپیتان تیم‌ملی کاراته کشورمان در اولین دیدار خود در این مسابقات به مصاف انوار بوگرین از بلژیک رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد، پورشیب در دور دوم ولادمیر برزانیچ از صربستان را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

پورشیب در دور سوم این مسابقات با تارگوت حسنوف از آذربایجان به رقابت پرداخت و در نهایت با نتیجه یک بر یک در هانتی پیروز میدان شد و راهی نیمه نهایی شد. در چهارمین دیدار پورشیب با نبیل اچ چابی از مراکش دیدار کرد و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و برای کسب مدال برنز فردا در دیدار رده‌بندی روی تاتامی خواهد رفت.

آخرین مرحله از مسابقات لیگ برتر کاراته وان در سال 2021 طی روز های 9 تا 11 مهر ماه با حضور 371 شرکت کننده از 49 کشور به میزبانی مسکو روسیه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول