اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کرانه باختری روی خط خون؛ هفت شهید تنها در یک هفته

در درگیری‌های هفته گذشته میان نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها در کرانه باختری که در برخی از آنها تیراندازی متقابل دیده شد، هفت فلسطینی به شهادت رسیدند و چهار نظامی صهیونیست نیز زخمی شدند.

کرانه باختری روی خط خون؛ هفت شهید تنها در یک هفته

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، انتشار آماری نشان می‌دهد طی درگیری‌های هفته گذشته در کرانه باختری هفت فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، در درگیری‌های مسلحانه میان افراد وابسته به مقاومت فلسطین در کرانه باختری و نظامیان رژیم صهیونیستی، چهار نظامی صهیونیست نیز زخمی شدند.

در این گزارش آمده، درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها و نظامیان رژیم اشغالگر در 56 نقطه در کرانه باختری روی داده است؛ علاوه بر تیراندازی متقابل، این درگیری‌ها شامل پرتاب مواد منفجره و کوکتل مولوتف از سوی فلسطینی‌ها نیز بوده است.

یکی از شهدای هفته گذشته در کرانه باختری، زنی سی ساله است که نظامیان صهیونیست به زعم قصد وی برای انجام عملیات مقاومتی، او را در نزدیکی مسجدالاقصی به شهادت رساندند.

در ادامه این گزارش آمده، جمعه (دیروز/نهم مهر) کرانه باختری شاهد دو عملیات تیراندازی در شهر«قباطیه» و نیز شهرک صهیونیستی «هار ادار» در شمال غرب قدس بود. اهالی شهر «بیتا» موفق شدند یک پهپاد صهیونیستی را در درگیری‌های این منطقه سرنگون کنند.

روز پنجشنبه (هشتم مهر) نیز «علاء زیود» در درگیری مسلحانه در جنین شهید شد و «اسراء خزیمیه» به زعم تلاش برای انجام عملیات استشهادی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید. (جزئیات بیشتر)

روز یکشنبه هفته گذشته هم پنج فلسطینی در «بیت عنان» و در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند که چند نفر آنها از اعضای شاخه‌های نظامی حماس و جهاد اسلامی فلسطین بودند.

منابع فلسطینی، بعدازظهر امروز (شنبه) نیز گزارش دادند که عده‌ای مقاومت‌کنندگان فلسطینی به سمت یک ایست‌بازرسی رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری تیراندازی کرده‌اند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول