اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش سرمربی فاینورد به عدم گلزنی جهانبخش

آرنه اسلات در خصوص عدم گلزنی کاپیتان تیم ملی کشورمان صحبت کرد.

واکنش سرمربی فاینورد به عدم گلزنی جهانبخش

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا جهانبخش نزدیک به 44 روز است که برای فاینورد گلزنی نکرده و همین مسئله باعث شده تا نگرانی‌ها از عملکرد کاپیتان تیم ملی کشورمان به اوج برسد.

آخرین بازی که جهانبخش موفق به گلزنی شد به دیدار مقدماتی لیگ کنفرانس اروپا مقابل تیم «الفسبورگ سوئد» بازمی‌گردد و او در 5 بازی بعدی موفق به گلزنی نشده است.

سرمربی تیم فاینورد در خصوص عدم گلزنی جهانبخش گفت: علی کمی به خاطر این موضوع ناراحت است ولی من معتقد هستم که باید به او زمان داد تا تجربه‌هایش را به کار گیرد. ما نباید فراموش کنیم که جهانبخش تقریبا فصل پیش برای تیمش بازی نکرد و خیلی دیر به اردوی پیش فصل ما اضافه شد. همه می‌دانیم که علی روز به روز پیشرفت خواهد کرد و فقط باید او به کمک کنیم و زمان بدهیم.

آرنه اسلات در خصوص اینکه هواداران علیرضا جهانبخش را خیلی دوست دارند و برای او در ورزشگاه یک ترانه هم می خوانند، گفت: او سزاوار چنین تعریف و تمجیدی از سوی تماشاگران است. او بال و وینگر بسیار خوبی است که می‌تواند به تیم کمک کند و گل به ثمر برساند. من مطمئن هستم که جهانبخش گل‌های زیادی برای فاینورد به ثمر خواهد رساند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول