اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

واکنش ستاره مسلمان رئال مادرید به جایزه «توپ طلا» +عکس

کریم بنزما در مصاحبه با اکیپ فرانسه در خصوص کسب احتمالی توپ طلا ، زیدان و آینده رئال مادرید صحبت کرد.

واکنش ستاره مسلمان رئال مادرید به جایزه «توپ طلا» +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، کریم بنزما اکنون در بهترین و آماده‌ترین شرایط خود قرار دارد و به یکی از بهترین بازیکنان دنیا لقب گرفته است. او که بیش از 13 سال است در رئال مادرید بازی می‌کند به یکی از مدعیان کسب توپ طلا بدل شده و بسیاری از رسانه‌ها فرانسوی معتقدند که توپ طلا به جای رسیدن به بازیکنانی چون جورجینیو، لواندوفسکی یا لئو مسی باید به ستاره مسلمان کهکشانی‌ها برسد.

بنزما در خصوص این موضوع گفت: وقتی شما جاه طلب هستید ، باید به توپ طلا فکر کنید. البته این جایزه نباید برای شما به یک وسواس یا عقده روحی بدل شود که تنها به فکر کار انفرادی باشید و به عنوان یک فرد بدرخشید. اگر شما توپ طلا بدست آوردید به خاطر این است که شما چه بازیکنی هستید و در زمین چه نمایشی از خود به اجرا گذاشتید.


جلد امروز (شنبه) اکیپ با تصویر بنزما ؛ من بازگشتم تا جام بدست آورم

وی در خصوص رئال مادرید گفت: چه ما در برهه پوست اندازی باشیم چه نباشیم، رئال مادرید بهترین تیم دنیاست.  نسل جوانی به این تیم آمده و ما سرمایه گذاری کردیم که این بازیکنان یک روزی به ستاره‌های دنیا بدل شوند. من هم اینجا هستم تا به آنها کمک کنم. با آنها زیاد صحبت می‌کنم و می‌خواهم باعث پیشرفت آنها شوم. وقتی شما باعث رشد بقیه شوید، تیم هم بهتر خواهد شد.

بنزما فصل گذشته با «وینیسیوس» به مشکل برخورده بود و بسیاری معتقد بودند که کریم به بازیکنان دیگر گفته که به او پاس ندهند. بنزما و وینیسیوس در این فصل بهترین زوج فوتبال دنیا به شمار می‌روند و آماری خیره‌کننده از خود به جا گذاشته‌اند.

بنزما در رابطه با زیدان نیز گفت: من نمی‌توانم خودم را با او مقایسه کنم. بسیار برایش احترام قائلم و فقط می‌توانم او را تماشا کنم و از او یاد بگیرم. من هیچ وقت نگفته‌ام که مشابه زیدان در رئال بودم. او فوق العاده بود و چنین مسئله‌ای غیرقابل پذیرش است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول