اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

افزایش ۶۳ درصدی صادرات از مرز بازرگان

مدیر گمرک بازرگان از افزایش ۶۳ درصدی صادرات از مرز بازرگان خبر داد و گفت: در۶ ماه نخست امسال، ۶۸ هزار و ۵۸۸ تن کالا از طریق مرز بازرگان صادر شده است.

افزایش ۶۳ درصدی صادرات از مرز بازرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی گمرک بازرگان، مجتبی بازگیر اظهار داشت: در۶ ماه نخست امسال، ۶۸ هزار و ۵۸۸ تن کالا از طریق مرز بازرگان صادر شده است و این امر باعث شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته صادرات از طریق این مرز ۶۳ درصد افزایش داشته باشد.

وی ادامه داد: در این مدت محصولاتی شامل اقلام پتروشیمی، نباتی، کشاورزی، سنگی، اشیای سرامیکی و شیشه‌ای، قراضه و ضایعات از آهن و فولاد و محصولات نساجی صادر شده است.

مدیر گمرک بازرگان تصریح کرد: ارزش دلاری مقدار کالای صادر شده در این مدت ۲۷۴ میلیون و ۲۰۱ هزار دلار است.

وی افزود: در این خصوص یک‌هزار و ۹۷۵ اظهار نامه صادر شده در حالی که سال گذشته در این مدت زمانی، این رقم یک هزار و ۱۹۷ مورد بود.

بازگیر یادآور شد: همچنین در این مدت صادرات سایر گمرکات از طریق این مرز به ۶۳۰ هزار و ۷۷۳ تن می رسد در حالی که در مدت مشابه سال گذشته این رقم ۳۱۷ هزار و ۵۵۴ تن بود.

وی ادامه داد: ارزش دلاری صادرات سایر گمرکات از طریق این مرز هم ۳۸ میلیارد و ۲۲۰ میلیون و ۷۰۵ هزار دلار برآورد می‌شود.

این مقام مسوول با بیان اینکه در این خصوص نیز ۱۰ هزار و ۴۳۹ مورد اظهار نامه صادر شده که ۷۷درصد رشد داشته است،گفت: همچنین همه ۱۳ رویه تجاری گمرک در خدمت تجار و بازرگانان در مرز بازرگان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول