اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

خنده گواردیولا به تیم رونالدو ؛ منچستریونایتد مدعی قهرمانی نیست!؟ +فیلم

پپ گواردیولا در واکنش به سوال خبرنگار که منچستریونایتد حتی با رونالدو مدعی اصلی قهرمانی نیست، خنده جالبی را به نمایش گذاشت.

خنده گواردیولا به تیم رونالدو ؛ منچستریونایتد مدعی قهرمانی نیست!؟ +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، فردا عصر یکی از حساس‌ترین و جذاب ترین بازی‌های فوتبال اروپا برگزار خواهد شد و از ساعت 19 ، تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول به مصاف هم خواهند رفت. 

این 2 تیم اکنون در شرایط خوبی قرار دارند و انتظار می‌رود که بازی جذابی مثل همیشه بین تیمِ گواردیولا و تیم کلوپ شکل گیرد. منچسترسیتی هفته گذشته موفق شد در یک بازی دیدنی و تاکتیکی چلسی قدرتمند را شکست دهد. آنها البته در لیگ قهرمانان اروپا مغلوب پاریس و مسی شدند ولی می‌خواهند روند خوب خود در جزیره را با شکست لیورپول ادامه دهند.

از طرفی لیورپول تنها تیمی است که در انگلیس هنوز شکستی را تجربه نکرده است. شاگردان یورگن کلوپ که فصل را فوق العاده آغاز کردند می خواهند نشان دهند، مدعی اصلی قهرمانی در این فصل فوتبال جزیره هستند.

در جدول لیگ برتر انگلیس، لیورپول با 14 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های منچسترسیتی، چلسی، منچستریونایتد، اورتون و برایتون با 13 امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

در نشست خبری این بازی که شب گذشته برگزار شد، اتفاق جالبی ما بین گواردیولا و خبرنگار حاضر در نشست رخ داد و باعث شد تا خنده پپ به تیم رقیب سوژه رسانه‌ها شود.

خبرنگار از او پرسید: شما فصل گذشته با لیورپول 17 امتیاز فاصله داشتید و به همین دلیل در این فصل مردم اعتقاد دارند که تیم منچسترسیتی و چلسی این فصل مدعی قهرمانی به شمار می‌روند. آیا شما اعتقاد دارید که لیورپول در کنار شما و چلسی مدعی اصلی قهرمانی است؟

گواردیولا با طعنه از خبرنگار پرسید: شما معتقد هستید که منچستریونایتد مدعی قهرمانی نیست؟ 

این اعتقاد خبرنگار که یونایتد حتی با رونالدو نمی تواند به مدعی قهرمانی در جزیره بدل شود باعث شد تا گواردیولا به خنده افتد. او در خصوص لیورپول گفت: لطفا این حرف را نزنید. از زمانی که من به اینجا آمدم لیورپول همیشه مدعی قهرمانی بوده است. منچسترسیتی و لیورپول در این سال‌ها بزرگترین رقابت در انگلیس را به نمایش گذاشتند که این نشان می‌دهد چقدر از لحظات مدیریتی آنها منظم و دقیق در این سال‌ها کار کردند. البته لیگ برتر انگلیس همیشه متفاوت است و به نظرم تمام تیم‌ها می‌توانند برای کسب قهرمانی تلاش کنند. شما نمی‌دانید تا انتها چه اتفاقی رخ خواهد داد.

در اینجا نشست به خبرنگاری دیگر واگذار شد و گواردیولا در خصوص بودن یا نبودن منچستریونایتد در مسیر قهرمانی صحبتی نکرد. فیلم زیر را مشاهده کنید.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول