اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ادامه کودتاهای ورزشی در تیم نماینده استان مرکزی/«آقازاده» رئیس هیات مدیره آلومینیوم شاگرد خطیبی شد

پسر رئیس هیات مدیره آلومینیوم اراک شاگرد رسول خطیبی شد.

ادامه کودتاهای ورزشی در تیم نماینده استان مرکزی/«آقازاده» رئیس هیات مدیره آلومینیوم شاگرد خطیبی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در فصل جدید با انتخاب مجدد خطیبی فصلی پر حاشیه را آغاز کرد این بار اتفاقی جدید در این تیم رخ داده است.

از اراک خبر می رسد رسول خطیبی سرمربی این تیم فرزند رئیس هیات مدیره این باشگاه را به عنوان دروازه بان این تیم جذب کرده است!

نائیجی در حالی شب گذشته با باشگاه آلومینیوم اراک قرارداد امضا کرده که 5 روز پیش خبر پیوستن این بازیکن به نفت مسجد سلیمان در رسانه ها منتشر شد. اینکه در این  روز چه اتفاقی رخ داده که این دروازه بان راهی آلومینیوم شده یک سوال است و اینکه چرا باشگاه آلومینیوم باید با پسر رئیس هیات مدیره این باشگاه لیگ برتری قرارداد امضا کند یک سوال دیگر. نکته جالب تر اینجا است که حسین پورحمیدی سنگربان اصلی نماینده اراک در لیگ برتر محسوب می شود و جذب پسر رئیس هیات مدیره یک باشگاه به عنوان دروازه بان دوم یک تیم شائبه بر انگیز است.

اینکه چرا خطیبی زیر بار چنین خواسته ای رفته سئوالی است که خود این مربی باید به آن پاسخ بدهد و اگر او با هدف چنین بازیکنی را جذب کرده چرا قبل از نفت مسجد سلیمان اقدام به جذب این بازیکن نکرد؟

به نظر می رسد کودتاهای ورزشی در باشگاه آلومینیوم اراک همچنان ادامه دارد است و هیچ نظارتی از سوی مسئولان این کارخانه روی عملکرد مدیریت و کادر فنی نماینده استان مرکزی در لیگ برتر وجود ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول