اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

ستاد مدیریت بحران کنارک به حالت آماده باش درآمد/ صیادان از رفتن به دریا خودداری کنند

فرماندار شهرستان کنارک گفت: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی درباره طوفان (گلاب) در سواحل مکران ستاد مدیریت بحران شهرستان اعم از دستگاه های خدماتی و امدادی برای پیشگیری از وقوع یا امدادرسانی در حوادث احتمالی در حالت آماده باش هستند.

ستاد مدیریت بحران کنارک به حالت آماده باش درآمد/ صیادان از رفتن به دریا خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنارک، حمیدالدین یوسفی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کنارک، اظهار داشت: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی درباره طوفان (گلاب) در سواحل مکران  ستاد مدیریت بحران شهرستان اعم از دستگاه های خدماتی و امدادی برای پیشگیری از وقوع یا امدادرسانی در حوادث احتمالی در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: تمام مدیران تا پایان بحران در شهرستان حضور داشته باشند و بخشداران و دهیاران اطلاع رسانی به مردم و جهادکشاورزی اطلاع رسانی به کشاورزان را در دستور کار خودشان قرار بدهند.

یوسفی افزود: همچنین  تمامی صیادان از رفتن به دریا تا اطلاع ثانوی ممنوع هستند،  شیلات جهت اطلاع رسانی تمامی قایق ها در سواحل این شهرستان به جای امن منتقل و لنج صیادی نکات ایمنی رعایت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: اداره راه و شهرسازی  با همکاری شرکت های خصوصی مستقر در شهرستان کنارک نسبت به ارسال دستگاه های لجستیک به مناطق مورد نیاز شهرستان اقدام کنند.  
 
فرماندار کنارک تمهیدات لازم و اطلاع رسانی توسط شیلات برای شناور ها که در مسیر طوفان احتمالی قرار دارند جای امن هدایت داده شوند.

وی بر ضروریت پاکسازی معابر آبراهه ها و زیر گذرها قبل از شروع طوفان به مجموعه شهرداری تاکید کرد.

 انتهای پیام/3139/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول