اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

دیدار سرپرست سازمان هواپیمایی با سفیر ایران در عراق با موضوع افزایش پروازها

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری در سفر به عراق در دیدارهای جداگانه با سفیر و سر کنسول ایران در عراق و حجت الاسلام کاظمی مازندرانی سر کنسول ایران در نجف دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار سرپرست سازمان هواپیمایی با سفیر ایران در عراق با موضوع افزایش پروازها

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، سیاوش امیرمکری در دیدار با سفیر و سر کنسول ایران در عراق به وضعیت پروازها، چگونگی افزایش پروازهای شرکت های هواپیمایی به عراق اشاره و از رایزنی های صورت گرفته در خصوص حذف روادید سفر و رویالیتی ابراز خرسندی کرد.

امیرمکری در این دیدار از نقش سفیر ایران در رفع مشکل پیش آمده برای زائرانی که فاقد ویزای سفر توسط شرکت هواپیمایی العراقیه منتقل شده بودند، تقدیر کرد. 

در دیدار سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری با حجت الاسلام کاظمی مازندرانی سر کنسول ایران در نجف، مسائل فرودگاهی و همکاری های بین فرودگاه نجف و فرودگاه های ایران به عنوان مقصد زائران و گردشگران عراقی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه سر کنسول ایران در نجف نیز بر استفاده از فرصت ایجاد شده در دوره مدیریت جدید فرودگاه نجف برای خدمات مطلوب به پروازهای شرکت‌های هواپیمایی ایرانی تاکید کرد که این امر مورد توجه و استقبال سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفت.

امیر مکری به سبب حمایت و پشتیبانی سر کنسول ایران از نمایندگان سازمان هواپیمایی کشوری و گروه بازرسی راه و شهرسازی مستقر در فرودگاه نجف که برای تسهیل پروازها و رسیدگی به شکایات احتمالی زوار اربعین در فرودگاه مشغول خدمتگزاری هستند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول