اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

امینی: یزدانی برای مبارزه با تیلور برنامه دارد/کسی با میانبر به تیم ملی نیامد

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: یزدانی برای مبارزه با تیلور آماده‌تر از قبل است و برنامه دارد.

امینی: یزدانی برای مبارزه با تیلور برنامه دارد/کسی با میانبر به تیم ملی نیامد

احسان امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط کشتی‌گیران برای حضور در مسابقات جهانی نروژ، عنوان کرد: اردوی ۴۵ روزه‌ای داشتیم؛ کوتاه بود اما مفید. تیم ما برای حضور در این مسابقات بسیار جوان و میانگین سنی ۲۱ سال است، یکی از جوانترین تیم‌هایی است که در چند سال اخیر به مسابقات جهانی اعزام می‌شود. امیدوارم نتایج خوبی در نروژ کسب کنیم. با توجه به امکاناتی که فدراسیون در اختیار ما گذاشت و تمریناتی که بچه‌ها داشتند، تیم خوبی راهی نروژ شده است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که برای معرفی نفرات اعزامی تقریبا در تمامی اوزان چرخه انتخابی برگزار شد، گفت: ما یک کشتی‌گیر معترض هم نداریم. از تمام سرمایه‌ها استفاده کردیم و کسی از قلم نیفتاد. همه سرمایه‌ها در چرخه بودند و کسی بدون انتخابی و میانبر به تیم ملی نیامد. با همین چرخه در آینده می‌توان بهترین نتایج را کسب کرد. در قدیم مربی ورزشکار اعزامی را معرفی می‌کرد اما در این دوره با چرخه انتخابی نفرات اعزامی مشخص شدند.

امینی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه با اعلام ترکیب روسیه و آمریکا شاهد هستیم ورزشکاران مدال‌آور زیادی در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند این شرایط چطور ارزیابی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: بچه‌های ما جوان هستند اما کم تجربه نیستند. قهرمانان جهان و مدال آور المپیک داریم. معمولاً سال بعد از المپیک ورزشکاران جوانی به مسابقات می‌آیند که ما هم مستثنی نیستیم اما از نظر روانی روی ورزشکاران کار شده است‌ علاوه بر این یزدانی، قاسمپور و گلیج جزو ورزشکاران با تجربه و بزرگسالان ما هستند. در واقع ما تیمی تلفیق از جوانان و با تجربه‌ها را به نروژ اعزام کرده‌ایم.

وی همچنین درباره اینکه در المپیک به دفاع کشتی‌گیران انتقاد زیادی شده بود آیا این مشکل حل شده، تصریح کرد: همه حریفان آنالیز شدند و برای آنها برنامه داریم. نسبت به تایمی که داشتیم و تا جایی که ممکن بود آنالیز را انجام دادیم، البته زمان کوتاه ۴۵ روزه‌ای داشتیم، از طرفی بعضی از جوانان بعد از مسابقات روسیه مدتی را ریکاوری کردند، برای انتخابی هم ورزشکاران مدتی را در اختیار ما نبودند تا مسابقه‌شان برگزار شود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره حساسیت مبارزه یزدانی و تیلور، یادآور شد: در دنیا چند کشتی از حساسیت زیادی برخوردار است که می‌توان به کشتی سعدالهیف و اسنایدر و همین طور یزدانی و تیلور اشاره کرد. مطمئن باشید حسن یزدانی برای این مسابقات با برنامه‌ است و بهترین شرایط روحی و بدنی را دارد. او با تمریناتی که داشته آماده‌تر از قبل است و حتما در مبارزه با تیلور بهتر از قبل خواهد بود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول