اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

افزایش ۴۱ درصدی نرخ خودکشی میان نظامیان آمریکایی

آمارهای منتشرشده در یک گزارش رسمی نشان می‌دهد نرخ خودکشی میان نظامیان آمریکا بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ بیش از ۴۱ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۴۱ درصدی نرخ خودکشی میان نظامیان آمریکایی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گزارش سالانه وزارت دفاع آمریکا نشان می‌دهد نرخ خودکشی میان نظامیان آمریکایی بین ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ نزدیک به ۴۱.۴ درصد افزایش یافته است.

این گزارش که روز پنجشنبه منتشر شد نشان می‌دهد نرخ خودکشی نظامیان آمریکایی در سال ۲۰۲۰ افزایشی ۹.۱ درصدی را تجربه کرده است. بین ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ خودکشی ۱۵.۳ درصد افزایش یافته است.

در میان نیروهای ذخیره ارتش، نرخ خودکشی در سال ۲۰۲۰ با افزایش ۱۹.۲ درصدی روبرو بوده، اما روند آن از سال ۲۰۱۸ نزولی بوده است. در میان اعضای گارد ملی، سال ۲۰۲۰ با افزایش ۳۱.۷ درصدی خودکشی همراه بوده اما برای این گروه هم روند این متغیر در کل از سال ۲۰۱۸ نزولی بوده است.

«لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا در بیانیه‌ای مختصر گفت: «یافته‌های این گزارش نگران‌کننده هستند. نرخ خودکشی میان نظامیان آمریکا و خانواده‌هایشان هنوز بسیار بالا است.»

چند روز پیش لشکر دهم نیروهای رزم کوهستانی ارتش آمریکا  مستقر در پایگاه «فورت درام» در نیویورک از مرگ مشکوک ناشی از خودکشی سه نظامی این کشور در بازه زمانی ۴۸ ساعته خبر داده بود.

به گزارش وبگاه «میلیتری تایمز» یکی از این نظامیان از جمله از آخرین نیروهای آمریکایی بود که از افغانستان خارج شد. «تیلر توماس» ۲۱ ساله متخصص سیستم پشتیبانی سیگنال ارتش از تگزاس، ۱۶ سپتامبر درگذشت. روز بعد، دو نظامی دیگر در ستاد فرماندهی به نام‌های «آنجل گرین» ۲۴ ساله از «بارستو» در کالیفرنیا و «سیکا تاپولول» ۲۶ ساله ازواشنگتن نیز درگذشتند.

لشکر دهم  رزم کوهستانی آمریکا هنوز در حال تحقیق در مورد  علت مرگ کشته شدگان است ، اما سرهنگ دوم «جاش ژاک» سخنگوی لشکر دهم  گفت که اعتقاد بر این است که هر سه نفر در اثر خودزنی جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول