اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

شناسایی یک معدن طلا در گناباد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: یک معدن طلا با ظرفیت و ذخایر بسیار خوب به‌تازگی در گناباد خراسان رضوی شناسایی شده است.

شناسایی یک معدن طلا در گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی دلویی امروز در مراسم بهره‌برداری از مرکز تخصصی گوهر تراشی و سنگهای قیمتی در گناباد با بیان اینکه میزان دقیق ذخایر این معدن در دست بررسی است، اظهار کرد: این معدن با ظرفیت و کیفیت طلای بسیار خوب و عالی در حال عملیات اکتشاف است که با بهره‌برداری از آن در آینده نزدیک شاهد توسعه کمی و کیفی اشتغال و رونق  اقتصادی منطقه خواهیم بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهرستان‌های گناباد و بجستان از ظرفیت بسیار خوبی در زمینه معادن و سنگ‌های معدنی و ساختمانی از جمله سنگ‌های زینتی برخوردارند و از نقاط بسیار مستعد استان در این زمینه هستند که شناسایی این معدن طلا نشان‌دهنده ظرفیت خاص اقتصادی منطقه است.

وی گفت: راه‌اندازی مرکز تخصصی گوهرتراشی و سنگ‌های تزئینی در گناباد اقدام بسیار مناسبی جهت بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در مسیر اشتغال و کارآفرینی است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول