اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سیدعباسی:‌مدیران چند سال اخیر بنیاد استقلال را به هم ریختند/حمایت آجورلو از مجیدی پیامی برای بازیکنان بود

پیشکسوت استقلال گفت:در سالهای اخیر یکسری مدیر به این باشگاه آمدند که تاکنون اسمشان را نشنیده بودم و آنها با کارکردشان بنیاد این تیم بزرگ را به هم ریختند.

سیدعباسی:‌مدیران چند سال اخیر بنیاد استقلال را به هم ریختند/حمایت آجورلو از مجیدی پیامی برای بازیکنان بود

داود سیدعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص انتخاب آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت: حقیقتاً در این چند وقت مدیرانی به باشگاه استقلال می‌آمدند که فقط وعده می‌دادند. اما تفاوت مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با قبلی‌ها در این است که او یک مدیر فوتبالی محسوب می‌شود.

وی افزود: درست است آجورلو در استقلال حضور نداشته اما او حساسیت‌ها را می‌داند و به خیلی از امور واقف است. آجورلو به امور باشگاه‌ها اشراف دارد و به هر حال در باشگاه‌های بزرگی کار کرده است. 

بازیکن اسبق استقلال در خصوص اینکه فضای کار کردن در این باشگاه بسیار مهم است، عنوان کرد:‌ اتمسفر موجود بسیار مهم است و اینکه الان یک مدیر فوتبالی در استقلال کار می‌کند خودش یک نکته مثبت محسوب می‌شود. متأسفانه در این سال‌ها یکسری افراد به استقلال آمده بودند که تاکنون اسم آنها را هم نشنیده بودیم. این مدیران بنیاد استقلال را به هم ریختند و این تیم را به این حال و روز انداختند. من آجورلو را می‌شناسم و امیدوارم وعده‌های او عملی شود و این مدیر به یک مدیر به یادماندنی در استقلال تبدیل شود.

سیدعباسی در خصوص حمایت مدیرعامل استقلال از فرهاد مجیدی در بدو ورود گفت: این اقدام خوبی بود و با این حرکت آجورلو به بازیکنان استقلال پیغام داد که حامی مربی‌اش است. به هر حال این هم یکی از تاکتیک‌های مدیریت است که آجورلو از آن استفاده کرد. 

بازیکن اسبق استقلال در خصوص اینکه فضای پیش از فصل این تیم را چطور ارزیابی می‌کند، بیان داشت: بزرگترین مشکل استقلال بازی با الهلال بود که فکر می‌کنم در آن برهه این تیم را دچار مشکل کرد. قبل از بازی رشید مظاهری با تیم به دوبی نرفت و حاشیه‌هایی هم ایجاد شد. تصور من این بود که مقابل الهلال خوب کار نمی‌کنیم اما صادقانه بگویم استقلال فراتر از حدانتظار ظاهر شد و به حرفه‌ای‌گری این تیم باخت. 

وی خاطرنشان کرد: با تمام احترامی که برای بازیکنان استقلال قائل هستم و می‌دانم که آنها بازیکنان خوبی هستند اما این تیم به چند بازیکن دیگر نیاز دارد، طبیعتاً یک مربی باید جواب 30 میلیون استقلالی را بدهد به همین خاطر امیدوارم استقلالی‌ها امسال دست به دست هم بدهند و اتفاقاتی بیفتد و شاهد باشیم این تیم بعد از 6-7 سال مدعی اصلی قهرمانی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول