اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدافع پدیده:کاهش رقم قرارداد شامل من نشد/حمایت نشویم مثل ابومسلم نابود می شویم

مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: وقتی بحث کاهش قرارداد بازیکنان مطرح شد یک روز در تمرینات شرکت نکردم اما بعدا متوجه شدم این موضوع شامل من نمی شود.

مدافع پدیده:کاهش رقم قرارداد شامل من نشد/حمایت نشویم مثل ابومسلم نابود می شویم

مجتبی بیژن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر که قراردادش با این باشگاه نهایی شده است، اظهار داشت: ما در ابتدا با باشگاه توافق کردیم و در تمرینات هم حضور پیدا کردم اما شنیدم که تغییراتی در قرارداد برخی بازیکنان به وجود آمده که تصورم این بود این مسئله در مورد من هم قرار است اتفاق بیفتد.

وی افزود: وقتی موضوع را شنیدم یک روز در تمرینات شرکت نکردم اما بعد از مذاکراتی که با باشگاه کردم  متوجه شدم کسر قرارداد در مورد من صدق نمی کرد و در نهایت به توافق رسیدیم و در لیگ بیست و یکم برای پدیده بازی خواهم کرد.

بیژن با اشاره به این موضوع که کار نماینده مشهد در لیگ آینده بسیار سخت خواهد بود، عنوان کرد: بازیکنان زیادی از تیم جدا شده‌اند و البته بازیکنان دیگری هم به تیم اضافه شده‌اند؛ تمرینات تیم دیر آغاز شده و کار بسیار سخت است. البته من با این شرایط بیگانه نیستم چون در نساجی و زمانی که خود آقای مهاجری در آنجا حضور داشت چنین شرایطی را از نظر مالکیت تجربه کردیم. در نهایت با تمرینات پرفشار نتایج خوبی هم کسب کردیم اما در کل کار امسال پدیده بسیار سخت خواهد بود.

مدافع پدیده با تأکید براینکه این تیم نیاز به حمایت دارد، گفت: قطعاً مسئولان شهری و استانی باید از این تیم حمایت کنند چون پدیده تنها نماینده خراسان در لیگ برتر است و نباید آنها اجازه بدهند این تیم هم مثل ابومسلم نابود شود.

بیژن در خصوص اینکه آیا هادی عقیلی به تمرینات اضافه شده است یا خیر، گفت: در جریان این موضوع نیستم اما شنیده‌ام آقای عقیلی به عنوان کادر فنی قرار است از شنبه به تمرینات ما اضافه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول