اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

واکنش سولسشر نسبت به تاثیر رونالدو در منچستریونایتد

سرمربی منچستریونایتد به پیروزی دراماتیک تیمش در بازی لیگ قهرمانان اروپا و عملکرد درخشان رونالدو و دخیا صحبت کرد.

واکنش سولسشر نسبت به تاثیر رونالدو در منچستریونایتد

به گزارش خبرگزاری فارس، اوله گونار سولسشر پس از پیروزی دراماتیک منچستریونایتد مقابل ویارئال در واپسین لحظات اظهار داشت: این اتفاقی است که در اینجا و در اولدترافورد رخ می‌دهد. در گذشته بارها اتفاق افتاده ولی الان ما خوش شانس بودیم که به این گل دست پیدا کردیم. این گل به خاطر هواداران حاضر در اولدترافورد بود و من می‌دانستم وقتی کریستیانو در زمین است، همیشه این شانس وجود دارد که تیم شما گل بزند.

سرمربی منچستریونایتد ادامه داد: در نیمه دوم نمایش ما خیلی خوب بود و سزاوار این جادو در اولدترافورد بودیم. لیگ قهرمانان اروپا و آن هم در اولدترافورد بعضی اوقات شما را یاد گذشته می‌اندازد و کریستیانو و الکس تلس امشب موفق شدند که این خاطرات را زنده کنند.

سولسشر در خصوص تاثیر رونالدو در منچستریونایتد گفت: واقعا می‌گویم او مقابل دروازه فوق العاده است. او روی همه ما تاثیرگذار بوده، روی تماشاگران، بازیکنان و کل باشگاه تاثیرگذار بوده است. شما ماه پیش دیدید مقابل ایرلند در تیم ملی یک پنالتی خراب کرد ولی در 2 دقیقه پایانی 2 گل به ثمر رساند و همه چیز را تمام کرد. او بسیار از لحاظ ذهنی قوی است و فقط باید در درون زمین باشد تا در یک لحظه برای شما گلزنی کند.

وی ادامه داد: ما به خودمان یک هدف بسیار سخت داده‌ایم. در دیدار مقابل یانگ بویز پس از اخراج بازیکنمان بازی بسیار برایمان سخت شد. ما می‌دانیم که برای صعود نیازمند 10 امتیاز هستیم ولی تا آخر برای آن خواهیم جنگید.

سرمربی منچستریونایتد از عملکرد دیوید دخیا که در شب گذشته فوق العاده بود، تمجید کرد و گفت: دیوید بسیار بازیکن خارق العاده ای است. او امشب همه کار کرد و نمایشی درخشان داشت. ما در بازی امشب می‌خواستیم نمایش تهاجمی‌تری نسبت به قبل داشته باشیم به همین خاطر 2 هافبک شماره «8» در زمین حضور داشتند. از وینگرهایی استفاده کردیم که عرض بازی را زیاد می‌کنند و به «اسکات مکتامینی» نقش متفاوتی را دادیم تا حملات ما موثرتر شود.

سولسشر در انتها گفت: هر بازی برای ما بسیار دشوار است ولی ما سعی داریم بهترین نمایشمان را به اجرا گذاریم. آتالانتا واقعا تیم خوبی است ولی باید اعتقاد داشته باشیم که این رقابت اسمش لیگ قهرمانان اروپاست و همه تیم‌ها قدرتمند هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول