اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

باران در نوار شمالی کشور/گردوخاک در برخی نقاط شرقی

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک در خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود؛ این شرایط جوی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در نوار شرقی کشور ادامه دارد.

باران در نوار شمالی کشور/گردوخاک در برخی نقاط شرقی

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز و فردا دریای خزر مواج است و از ظهر فردا تا بعدازظهر شنبه 10 مهر، خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز و فردا در استان‌های گیلان، اردبیل، و شمال آذربایجان شرقی همچنین برخی نقاط مازندران، گلستان و شمال آذربایجان غربی بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در برخی نقاط اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، مازندران و گلستان همچنین گیلان و شمال آذربایجان غربی باران خواهیم داشت. 

اصغری افزود: روز دوشنبه 12 مهر در برخی نقاط گیلان، اردبیل، غرب مازندران و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده داریم. 

وی بیان کرد: در دو روز آینده وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک در خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود؛ این شرایط جوی را روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده هم در نوار شرقی کشور خواهیم داشت. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده اهواز با آسمانی صاف گاهی قسمتی ابری و بیشینه دمای 44 درجه گرمترین مرکز استان و شهرکرد با آسمانی صاف تا قسمتی ابری و کمینه دمای 2 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود. 

اصغری درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران در چهار روز آینده صاف همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود که وزش باد نیز تا اندازه‌ای خواهیم داشت، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 29 و 17 درجه بالای صفر خواهد بود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول