اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

تسریع در برقی‌سازی قطارهای حومه‌ای/مانع‌زدایی از سیستم بهینه‌ساز حرکت لکوموتیوها

تسریع در برقی‌سازی قطارهای حومه‌ای و مانع‌زدایی از سیستم بهینه‌ساز حرکت لکوموتیوها، در سی و هفتمین رویداد ریلی شرکت راه‌آهن مورد بررسی قرار گرفت.

تسریع در برقی‌سازی قطارهای حومه‌ای/مانع‌زدایی از سیستم بهینه‌ساز حرکت لکوموتیوها

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سی و هفتمین رویداد سه شنبه‌های ریلی با طعم فناوری با حضور معاونان و مدیران راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با رویکرد مانع زدایی از طرح های اولویت‌دار راه آهن در مرکز جهادی پیشرفت راه آهن برگزار شد.

در این رویداد فناورانه، مسایل اولویت‌دار راه‌آهن از جمله برقی‌سازی قطارهای حومه‌ای در کارگروه تخصصی بهره‌وری طراحی و تولید ناوگان ملی ریلی به همراه دیگر موضوعات اولویت دار نظیر مانع زدایی از سیستم بهینه سازی حرکت لکوموتیوها، مانع زدایی از تجهیز ماشین اندازه گیر خط GPS و پیش رویداد دستگاه کنترل هندسی خط مورد بررسی قرار گرفت.

مطابق اطلاعیه های قبلی، مشارکت اساتید و خبرگان در این رویداد، با هماهنگی قبلی با واحد ارتباط با دانشگاه و توسعه همکاری های فناورانه در مرکز جهادی پیشرفت راه آهن با شماره تماس ۵۵۱۲۷۱۷۵-۰۲۱ امکان پذیر بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول