اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

در آستانه شروع لیگ دسته اول؛انصراف عجیب شهرداری و دردسر بزرگ سازمان لیگ

در آستانه شروع مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، باشگاه شاهین شهرداری وضعیت کاملا مبهمی دارد.

در آستانه شروع لیگ دسته اول؛انصراف عجیب شهرداری و دردسر بزرگ سازمان لیگ

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از قرعه کشی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، فریبرز محمودزاده اعلام کرد بنا بر درخواست حدود دوسوم از تیم‌ها ممکن است شروع بازی‌ها به تاخیر بیفتد و روز 24 مهر به عنوان زمان آغاز فصل جدید در نظر گرفته شد.

با این حال، برخی تیم‌ها مانند شاهین شهرداری بوشهر اصلا وضعیت مشخصی ندارند چرا که تکلیف مالکیت آن‌ها مشخص نیست.

اخیرا شهرداری بوشهر از ادامه تیمداری منصرف شده و این در حالی است که مدتی قبل عبدالخالق برزگرزاده عضو شورای شهر بوشهر از تخصیص بودجه 7 میلیاردی به این باشگاه خبر داد اما چند روز بعد رئیس شورای شهر بوشهر به دلیل اینکه در بودجه 1400 تخصیص اعتباری برای باشگاه شاهین صورت نگرفته و شهرداری هم با کسری بودجه مواجه است، از انصراف شهرداری برای تیمداری خبر داد.

به همین خاطر مسئولان باشگاه اسپانسری را برای تامین هزینه‌ها پیدا کردند اما پس از آن شهرداری این باشگاه را به مزایده گذاشت چرا که ظاهرا معتقد است اسپانسر در ابتدا مبلغی حدود 5-6 میلیارد پرداخت می‌کند اما در ادامه فصل کلیه هزینه‌ها و مسئولیت‌های باشگاه بر عهده شهرداری قرار می‌گیرد.

به این ترتیب قرار است در تاریخ 26مهر یعنی دو روز پس از آغاز مسابقات لیگ آزادگان پاکت‌های پیشنهادی باز شوند و با این حساب به نظر نمی‌رسد کسی با این شرایط تمایل به قبول مسئولیت باشگاه شاهین داشته باشد. از طرفی گفته می‌شود سعید مسیگر مدیرعامل باشگاه که نیروی شهرداری محسوب می‌شود به دنبال استعفا و کناره گیری از حضور در باشگاه است اما در کل این سوال مطرح است که شهرداری با توجه به مشکلات بودجه‌ای چرا در ابتدا از تخصیص بودجه مشخص به باشگاه شاهین خبر داد و سپس اعلام کرد که با کسری بودجه مواجه است؟!

با این شرایط مشخص نیست که یکی از تیم‌های حاضر در جدول مسابقات لیگ دسته اول، چه شرایطی را خواهد داشت. آیا تیم شاهین که هوز حتی کادرفنی خودش را نمی‌شناسد، هفته اول را با همین نام به میدان می‌رود و پس از بازگشایی پاکت‌ها تغییرات عمده‌ای در آن رخ می‌دهد یا تا قبل از شروع مسابقات اتفاق دیگری خواهد افتاد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول