اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مشکلات با مدیریت جهادی رفع می‌شود/ فراهم‌سازی زمینه مهاجرت معکوس به روستاها

وزیر کشور با بیان اینکه مشکلات موجود با مدیریت جهادی رفع می‌شود، بر لزوم فراهم‌سازی زمینه مهاجرت معکوس به روستاها تأکید کرد.

مشکلات با مدیریت جهادی رفع می‌شود/ فراهم‌سازی زمینه مهاجرت معکوس به روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد وحیدی ظهر امروز در دیدار با نماینده فقیه در استان سمنان با بیان اینکه هیچ کاری نباید از دید مسؤولان نشدنی باشد، اظهار کرد: مردم کشورمان در دوران دفاع مقدس نشان دادند که اهل انجام دادن کارهای بزرگ و نشدنی هستند و مسؤولان هم باید به این شیوه عمل کنند.

وی بیان کرد: هر کاری با کمک و توکل به خداوند متعال شدنی و عملی است و رفع مشکلات مردم نیز در چارچوب مدیریت جهادی امکان‌پذیر خواهد شد.

وزیر کشور اضافه کرد: فراهم کردن فرصت از دل تهدیدها با نگاه جهادی در سال‌های اخیر موجب شده تا بتوانیم توفیقات خوبی را برای کشور به دست آوریم.

وحیدی تصریح کرد: باید با آبادسازی مناطقی که مردم به دلیل مشکلات مجبور به مهاجرت از آنجا به شهرها و ایجاد حاشیه‌نشینی شده‌اند، زمینه مهاجرت معکوس آن‌ها را فراهم سازیم.

وزیر کشور گفت: سمنان ازجمله استان‌های مستعد و مهم در بخش‌های مختلف اقتصادی، تولیدی، کشاورزی و گردشگری محسوب می‌شود که باید به ظرفیت‌های توسعه‌ای آن نگاه ویژه‌ای صورت گیرد.

کمبود آب؛ دغدغه استان سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: یکی از جدی‌ترین و مهم‌ترین مسائل و مشکلات این استان، کمبود آب و خشکسالی محسوب می‌شود که مردم را با مشکلاتی مواجه ساخته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی با بیان اینکه استان سمنان دارای ظرفیت‌های خوب در بخش تولید است، افزود: کمبود آب سبب ایجاد بی‌رغبتی سرمایه‌گذاران برای تولید در این استان می‌شود و باید امکان اجرای پروژه‌های انتقال آب به این استان فراهم شود و از مسؤولان نیز انتظار داریم که در این زمینه تلاش بیشتری کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید با استفاده از ظرفیت دولت جوان انقلابی و در رأس آن حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، مشکل بیکاری جوانان را کاهش دهیم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول