اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدرس AFC:تخریب فوتسال درست نیست اما برخی باید اشتباهاتشان را قبول کنند

مدرس کنفدراسیون آسیا گفت : برای بررسی عملکرد تیم ملی فوتسال در جام جهانی 2021 لیتوانی کار گروهی در فدراسیون فوتبال با حضور کارشناسان تشکیل شود.

مدرس AFC:تخریب فوتسال درست نیست اما برخی باید اشتباهاتشان را قبول کنند

 ابوالقاسم عارفیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در خصوص عدم موفقیت تیم ملی فوتسال در جام جهانی 2021 لیتوانی اظهار داشت: به کادرفنی، بازیکنان و همه افرادی که پشتیبان و حامی تیم ملی بودند خسته نباشید عرض می‌کنم. پس از استراحت عزیزان بهتر است با تشکیل کارگروه فنی که متشکل از کارشناسان، مدرسین فوتسال و سرمربی تیم ملی است وضعیت و عملکرد ایران کاملا مورد بررسی و نقد قرار بگیرد تا این جلسه راهکار و خط مشی آینده تیم ملی فوتسال شود.

مدرس کنفدراسیون آسیا تصریح کرد : برخی از مسائل از حوزه مسئولیت سرمربی تیم ملی خارج بوده و بعضی از موارد مستقیما به سرمربی تیم برمی‌گردد که این جلسه و این گروه می‌تواند از زوایای مختلف به دلایل شکست و همچنین دلایل عدم ارائه بازی های درخشان بپردازد.

عارفیان در پاسخ به این سوال که، آیا پیشنهادی به مدیران فدراسیون دارد، گفت:  قبل از تشکیل این جلسه و مشخص شدن دلایل و شنیدن صحبت های سرمربی تیم و کارشناسان فوتسال تصمیم گیری در مورد آینده تیم ملی منطقی نیست.

مدرس فوتسال با بیان این‌که تخریب افراد ساده اما بدور از معرفت است، خاطرنشان کرد : ما باید فقط عملکردها را نقد کنیم یادمان باشد که همین کادرفنی و بازیکنان افتخارات بزرگی برای فوتسال ایران کسب کردند.

وی تاکید کرد: اولین قدم جهت شفاف سازی و رسیدن به یک نقطه مطلوب در این زمینه پذیرش اشتباهات است که متاسفانه بعضی از دوستان هنوز باور ندارند که قسمتی از مشکلات براساس تصمیم گیری‌‌‌های نادرست صورت گرفته است.

وی افزود : امیدوارم با تشکیل این جلسه به بسیاری از سوالات اساسی و ریشه ای این حضور ناموفق پاسخ داده شود و همگی برای شروع یک حرکت درست و اصولی جهت رسیدن به آینده روشن فوتسال کشور تلاش کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول